Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا رزم حسینی شنبه شب در جلسه شورای برنامه ریزی خراسان رضوی در محل استانداری اظهار کرد: ناهماهنگی‌های بین دستگاهی عاملی برای عدم استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه‌های استانی است و با توجه به اینکه در حوزه آبی مشکل داریم چه خوب است که منابع آبی را مدیریت کرده و بوسیله آن صرفه اقتصادی بوجود بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید نظام بهره وری استان را برای رسانه‌ها قابل رصد و بررسی کنیم تا رسانه‌ها ببینند هزینه فایده ادارات استان چگونه است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: هدف در این طرح تضعیف مدیران نیست بلکه باید مشخص شود که دستگاهی با ۵۰۰ نفر نیرو دقیقاً چه اثری در توسعه و پیشرفت استان دارد.

وی گفت: کشور در شرایط ویژه اقتصادی قرار دارد و باید در استان روی بخش غیردولتی متمرکز شویم و در همین راستا روند کار شرکت‌هایی که داوطلب فعالیت در حوزه‌های مختلف از جمله امور زیربنایی هستند را تسریع کنیم تا فشار این شرایط را بتوانیم کاهش دهیم.

همچنین در این جلسه نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: امسال برای گازرسانی به دو استان از جمله خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی تصمیماتی خوبی گرفته شده است.

امیر حسین قاضی زاده هاشمی افزود: بر این اساس امیدواریم امسال در استان شاهد یک نهضت گازرسانی روستایی باشیم.

کد خبر 4635474

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا رزم حسینی استانداری خراسان رضوي مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • شروع باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی
  • ناهماهنگی عجیب در اسپانیا: رئال دو بار جام می‌گیرد!‏
  • زنگ خطر کاهش ولادت در خراسان رضوی به صدا در آمد
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی