Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، خبرگزاری سانا بامداد یکشنبه گزارش داد که افراد مسلح با گلوله آرپی‌جی ساختمان دولتی در استان سویداء را هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش سانا، این حمله تلفات جانی به همراه نداشته و تنها خسارت مادی به این ساختمان وارد آمده است.

استان سویداء در جنوب شرقی دمشق قرار داشته و از جنوب با اردن هم مرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر بر اساس گزارش‌ رسانه‌های سوری، از زمان آغاز عملیات  ارتش و هم پیمانان سوریه در حومه استان حماه و ادلب  تا کنون ۱۸ شهرک و روستا در حومه شمالی و غربی استان حماه از اشغال تروریست‌ها آزاد شده و پنج منطقه نیز در جنوب استان ادلب نیز به کنترل ارتش سوریه و متحدان در آمده است.

استان ادلب و بخشی از شمال استان حماه آخرین منطقه تحت تسلط تروریست‌های سوری است و این درگیری‌ها در حالی صورت می‌گیرد که طبق توافق کشورهای ترکیه، روسیه و ایران موسوم به توافق «سوچی»، استان ادلب و شمال حماه ذیل توافق «منطقه کاهش تنش» تعریف می‌شوند. طبق این توافق ترکیه ۱۲ پست دیده‌بانی و ایران و روسیه مجموعا هشت پست دیده بانی در ادلب ایجاد کردند. ترکیه تعداد نقاط دیده‌بانی خود را به ۲۰ مرکز افزایش داده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 6097944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • ایده «دو دولتی»؛ نسخه‌ای که به‌جای شفا، کور می‌کند
  • امدادرسانی به دو حادثه دیده در منطقه میانکوه
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد