Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@22:51:54 GMT

وقتی سفیر صهیونیستی زیادی کتاب تاریخ می خواند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۱۸۲۵

وقتی سفیر صهیونیستی زیادی کتاب تاریخ می خواند

سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا مدعی شد که اشغال فلسطین از سوی اسرائیل برای فلسطینی ها خوب است و آنها بعدها متوجه این حقیقت می شوند!

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « mondoweiss»،سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا مدعی شد که اشغال فلسطین از سوی اسرائیل برای فلسطینی ها خوب است و آنها بعدها متوجه این حقیقت می شوند!

«ران درمر» گفت که اشغال فلسطین از سوی اسرائیل مانند اشغال آلمان و ژاپن پس از جنگ جهانی دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه اظهارات عجیبش افزود: «اشغال ژاپن و آلمان در ابتدا بر آنها تحمیل شد اما بعدها ژاپنی ها و آلمانی ها به این درک رسیدند که این اشغالگری برای آنها خوب بوده است.»

آمریکا آلمان و ژاپن را از سال 1945 تا سال 1952 اشغال کرد و گفته می شود که در حال حاضر آمریکا دارای 32 هزار نیرو در پایگاه های آلمان و 54 هزار نیرو در ژاپن است.

درمر در اظهاراتش برای کمیته یهودی آمریکایی یک بار دیگر مخالف دولت «بنیامین نتانیاهو»،نخست وزیر رژیم صهیونیستی با راه حل تشکیل دو کشور در سرزمین های اشغالی را اعلام کرد و گفت که این راه حل حق حاکمیت نامحدود به فلسطینی ها می دهد.

او در این باره گفت: «صحبت از تشکیل دو کشور به معنای دادن حاکمیت نامحدود به فلسطینی ها است و آنطور که نتانیاهو می گوید ،او نمی خواهد اختیارات و قدرت هایی به فلسطینی ها بدهد که با آنها بتوانند اسرائیل را تهدید کنند.»

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر عید فطر خبرگزاری شبستان استان بوشهر امام خمینی ره نماز جمعه اقامه نماز عید فطر مقام معظم رهبری خطبه های نماز جمعه آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فون درلاین: حمله نظامی اسرائیل به رفح کاملاً غیرقابل‌قبول است

رئیس کمیسیون اروپا مخالفت خود را با عملیات نظامی برنامه‌ریزی‌شده در رفح، شهری در جنوب نوار غزه که ۱.۴ میلیون آواره فلسطینی در آن پناه گرفته‌اند، ابراز کرد.

به گزارش ایسنا، اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا در جریان مناظره‌ای که در ماستریخت هلند برگزار شد، گفت: «حمله اسرائیل به رفح کاملاً غیرقابل‌قبول است.»

به نقل از آناتولی، او در پاسخ به این سؤال که آیا حمله به رفح یک خط‌ قرمز خواهد بود و منجر به تحریم نتانیاهو می‌شود، گفت: «من هرگز خط قرمزی نمی‌کشم، اما فکر می‌کنم حمله (نخست‌وزیر اسرائیل) نتانیاهو کاملاً غیرقابل‌قبول خواهد بود.»

وی اعلام کرد کمیسیون اروپا با کشورهای عضو صحبت خواهد کرد و در صورت تهاجم به رفح مطابق با آن عمل خواهد شد.

با وجود افزایش مخالفت‌های بین‌المللی، رژیم صهیونیستی برنامه‌های خود را برای حمله زمینی به رفح اعلام کرد، جایی که بیش از ۱.۴ میلیون فلسطینی برای فرار از حمله مرگبار این رژیم به نوار غزه پناه گرفته‌اند.

از هفت اکتبر، بیش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ فلسطینی عمدتاً زن و کودک در میان ویرانی‌های گسترده و کمبود شدید مایحتاج اولیه شهید شده‌اند.

به گفته سازمان ملل، بیش از 6 ماه پس از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی، بخش‌های وسیعی از غزه در ویرانه‌ها قرار گرفته است و ۸۵ درصد از جمعیت غزه آواره شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزگرد نگاهی به هشت چالش تاریخی؛ پروژه کوروش درخدمت اسرائیل؟
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • فون درلاین: حمله نظامی اسرائیل به رفح کاملاً غیرقابل‌قبول است
  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را از دانشگاه فراری دادند+ فیلم
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو