Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج؛علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: این برنامه های در 9 عنوان مختلف و در حوزه های متنوعی همچون افزایش جمعیت تحت پوشش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهرهای استان زنجان و گسترش خدمات غیر حضوری به مشترکین از آن جمله می باشد.

 

وی هدف از اجرای این طرح ها را در راستای تحقق سیاست جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع و تحقق دولت الکترونیک عنوان کرده و افزود: افزایش 23 هزار نفری جمعیت تحت پوشش خدمات بخش فاضلاب در شهر زنجان و ایجاد زیرساخت های لازم جهت افزایش 10 درصدی حجم خدمات غیر حضوری شهروندان از جمله این طرح ها می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطر نشان کرد: گسترش امکانات پیامکی و برنامه های اندرویدی با اپلیکیشن و همچنین راه اندازی خدمات آسان پرداخت از طریق تلفن 1522 از جمله زیرساخت هایی است که در حوزه ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین زنجانی ارائه خواهد شد.

 

جزء قاسمی احداث و توسعه شبکه فاضلاب به طول 16 کیلومتر در شهر زنجان را نیز از دیگر برنامه های کوتاه مدت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اعلام کرد که تا سال آینده اجرایی می شود.

 

این مسئول ، حفر و تجهیز 8 حلقه چاه آب ، اجرای برنامه ایمنی آب ، تکمیل آزمایشگاه های آب استان و اجرای برنامه های مدیریت تقاضا را از دیگر برنامه های کوتاه مدت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اعلام کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملا تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد