Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دریاچه نئور-اردبیل، مهار آتش سوزی در صحن حرم حضرت معصومه (س)، وضعیت بحرانی در دومین شهر پرجمعیت آمریکا و ... گزیده‌ای از تصاویر منتشر شده در تصویر روز است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، دریاچه نئور-اردبیل، مهار آتش سوزی در صحن حرم حضرت معصومه (س)، وضعیت بحرانی در دومین شهر پرجمعیت آمریکا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. گزیده‌ای از تصاویر منتشر شده در تصویر روز است که در ادامه می‌خوانید.

• دریاچه نئور-اردبیل
این دریاچه در فاصله ۴۲کیلومتری جنوب شرقی اردبیل درارتفاع ۲۴۸۰ متری از سطح دریا قرار دارد. راه اصلی دسترسی دریاچه جاده روستائی آسفالته به طول ۱۳ کیلومتر میباشد که از کیلومتر ۲۹ جاده بین شهری اردبیل –خلخال در محل قریه بودالالو بطرف شرق منشعب می‌شود. این دریاچه با متوسط ۲۵۷ هکتار مساحت بزرگترین دریاچه آب شیرین استان می‌باشد./تسنیم

• وضعیت بحرانی در دومین شهر پرجمعیت آمریکا
طبق آمار منتشر شده توسط دپارتمان مسکن و توسعه شهری آمریکا شهر لس‌آنجلس دارای بیشترین میزان بی‌خانمان در ایالات متحده است که تقریبا تمام آن‌ها در خیابان زندگی می‌کنند. جمعیت بی‌خانمان‌های آمریکا که مدت زمان زیادی را به این وضعیت سپری می‌کنند از سال ۲۰۱۳ حدود ۵۵ درصد افزایش یاقته و به ۱۲۵۳۶ نفر رسیده است. حدود یک سوم جمعیت بی‌خانمان‌های دیرینه آمریکا در کالیفرنیا زندگی می‌کنند. / مهر

• رونمایی و تحویل دهی سامانه سلاح پدافند هوایی پیشرفته " ۱۵ خرداد" به نیروی پدافند هوایی ارتش/ صدا و سیما

 

• مهار آتش سوزی در صحن حرم حضرت معصومه (س)
بخشی از صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه (س) شامگاه شنبه طعمه حریق شد که این آتش سوزی به سرعت توسط خادمین حرم حضرت معصومه (س) و مامورین آتش‌نشانی مهار شد. این حریق که در قسمت جنبی درب شماره ۵ صورت گرفت که محل دپوی جانماز‌های مقوایی بوده است./ مهر

• رقابت‌های کشتی باچوخه «دوبرار» بجنورد
مسابقات کشتی با چوخه در گود پارک «دوبرار» بجنورد با حضور کشتی‌گیرانی از استان‌های مختلف برگزار شد. کشتی با چوخه یا همان کشتی کردی (کشنی) یکی از بارزترین ویژگی‌های فرهنگی اجتماعی و بومی محلی خراسان بزرگ به ویژه منطقه شمال خراسان است. در این منطقه کشتی با چوخه نه تنها به عنوان یک ورزش بلکه به عنوان یک آیین فرهنگی پهلوانی در تمام شئونات و زندگی مردم جریان دارد. / فارس


انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تصویر روز امریکا دریاچه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت دریاچه زریبار پس از بارش‌های اخیر (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ صدها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام (فیلم) تشکیل یک دریاچه فصلی در کویر اصفهان (فیلم) تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر تل شیطان (فیلم)

دیگر خبرها

  • ◄ آشنایی با آبراه غیرطبیعی پاناما + فیلم
  • وضعیت دریاچه زریبار پس از بارش‌های اخیر (فیلم)
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • وضعیت بحرانی رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ شرایط را سخت‌تر کرده ایم
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد