Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ترحمی امشب در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد با اشاره به نقش جوانان در جامعه بر ضرورت توجه جدی‌تر به مسائل آنها تاکید کرد و اظهار داشت: رسیدگی به مسائل و مشکلات جوانان در حوزه اختیارات یک یا دو دستگاه نیست بلکه همه دستگاه‌ها باید در این زمینه فرابخشی عمل کنند.

وی از ساماندهی امور جوانان به عنوان یک رسالت ملی و تکلیف فرابخشی یاد کرد و افزود: دغدغه‌های جوانان به عنوان بخش قابل توجهی از جمعیت جامعه باید برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر ضرورت شناسایی مشکلات جوانان در طیف‌های مختلف تاکید کرد و بیان داشت: اگر مسائل جوانان را حل نکنیم به زودی باید به استقبال ناهنجاری‌ها برویم.

ترحمی تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف باید بستر فعالیت جوانان را فراهم کنند و به مسائل مختلف آنها از جمله استفاده صحیح از اوقات فراغت، اشتغال، مسکن، ازدواج و … توجه ویژه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خاطرنشان کرد: رویکرد همه ما در مسیر ساماندهی امور جوانان باید نشاط سیاسی، اجتماعی و آموزش کسب کار باشد و اگر این اتفاقات رخ دهد و این اهداف محقق شود، آنگاه در مسیر سالم‌سازی جامعه قدم برداشته‌ایم.

ترحمی تصریح کرد: اگر جوانان ما دچار آسیب شوند، زنگ خطر جدی در جامعه نواخته خواهد شد و آنگاه تمام جامعه به انواع آسیب‌ها مبتلا خواهد شد.

کد خبر 4636515

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری یزد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، محمد جواد عسکری اظهار داشت: مسائل محیط زیسیت باید جزء اولویت‌های مهم دستگاه‌های دولت و دستگاه‌های اجرایی باشد، امروز اثرات کم توجهی به این حوزه را با مشکلات به وجود آمده مشاهده می‌کنیم و برای جبران این کم توجهی‌ها لازم است در قالب برنامه حرکت کنیم.   نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۲۲۰ حکم مربوط به دستگاه‌های متولی در زمینه قانون هوای پاک وجود دارد که ۲۰ حکم آن اجرا شده، ۶۰ حکم ناقص اجرا شده و مابقی آن تاکنون اجرا نشده اند، ادامه داد: سالانه افراد زیادی به دلیل آلودگی هوا فوت کرده و یا با مشکلات جدی مواجه می‌شوند، دستگاه‌هایی که در زمینه اجرای قانون هوای پاک کم کاری کرده‌اند به عنوان مصداق ترک فعل به دستگاه قضائی معرفی کرده‌ایم.   وی با تاکید بر اینکه راهی جر ایجاد هم افزایی برای اجرای قانون هوای پاک نداریم، عنوان کرد: باید در کشور گفتمان محیط زیستی را ایجاد کنیم و همه عوام و خواص مسائل زیست محیطی را سرلوحه کار خود قرار دهند.   عسکری با بیان اینکه با پیگیری‌ها و نظارت‌های میدانی انجام شده مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه را برطرف کردیم و روند احیا آن امیدی را ایجاد کرده است، گفت: باید مسائل محیط زیست را جدی‌تر از گذشته ببینیم، درحال حاضر مسائلی از قبیل آلودگی دریا‌ها و دریاچه‌ها با ورود فاضلاب را شاهد هستیم و از سوی دیگر شاهد خشک شدن دریاچه‌های آب شور هستیم که ریزگرد آنها خسارت زیادی را به همراه دارد.   وی با اشاره به اینکه باید مسائل محیط زیستی را به صورت جدی‌تر در کتاب‌های درسی آورده شود، افزود: واحد‌های تولیدی و معادن باید به تعهد خود در زمینه کنترل آلایندگی حاصل از فعالیت عمل کنند. وزارت نفت نیز باید در حوزه زیست محیطی به وظایف خود عمل کند و متاسفانه کم کاری این وزارتخانه پیگیری نشده است.   رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به نشست کمیسیون متبوع خود با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و تاکید بر اینکه باید حوزه محیط زیست را دانش بنیان کنیم، عنوان کرد: خوشبختانه در مناطق حفاظت شده با اقداماتی که صورت گرفته جمعیت قوچ، میش، کل، بز و گوزن زرد ایرانی درحال افزایش است که جای تقدیر دارد و باید این فعالیت‌ها باید تقویت و حمایت قانونی شوند.   وی با اشاره به اینکه آمادگی داریم تا هرگونه حمایتی را در زمینه تقنینی از سازمان حفاظت محیط زیست داشته باشیم، ادامه داد: کم بودن نیروی کار و محیط بان در سازمان حفاظت محیط زیست مشکل ساز است و باید هرچه سریع‌تر این کسری جبران شود.   عسکری با بیان اینکه باید برای کانون‌های ریزگرد‌ها اقدامات جدی و فوری انجام شود، تصریح کرد: در برخی نقاط کشت درخت اکالیپتوس با توجه به رشد سریع ترویج داده شده، اما باید توجه شود که این نوع درخت بسیار آب‌بر بوده و موجب از بین رفتن منابع آبی می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • جلد ششم کتاب «عنوان بصری» منتشر شد
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه