Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان لیگ فوتسال گفت: هماهنگی‌ها برای پخش مستقیم لیگ برتر فوتسال در شبکه سه صورت گرفته است.به گزارش بلاغ، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هم‌اندیشی و مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال کشور از صبح امروز در شهر ساری و به میزبانی باشگاه شهروند آغاز شد.

این نشست با حضور انصاری‌فرد رئیس سازمان لیگ فوتسال، جابری دبیر سازمان لیگ فوتسال، بهروان و نجاریان روسای هیات فوتبال استان مازندران و شهرساری و با حضور اعضای هیات رئیسه فوتسال و مدیران تیم‌های حاضر در لیگ برتر و روسای هیات‌های فوتبال استان‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروان در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به حاضرین اظهار داشت: فوتسال کشور در طول این سال ها پیشرفت چشمگیری داشته که همه این پیشرفت‌ها حاصل زحمات شما باشگاه‌داران است. از تمامی کسانی که زحمت کشیدند تا فوتسال ما راست قامت شود تشکر می‌کنم.

بهروان ضمن حمایت از باشگاه‌داران بیان کرد: حقوق بازیکنان باید حفظ شود.ما از بخش خصوصی دعوت می کنیم ولی چه حمایتی از بخش خصوصی می‌شود؟ چه اشکالی داردفوتسال مستقل شود؟ همه ما باید آموزش ببینیم تا موفق شویم. بازی‌های فوتسال باید پخش مستقیم شود چون اگر بازی های فوتسال پخش شود و توجه شود می تواند درآمد زا شود.

در ادامه انصاری‌فرد رئیس سازمان لیگ فوتسال گفت: باشگاه‌ها باید از هزینه های غیر ضروری پرهیز کنند. می دانم که شرایط کار و تیمداری سخت است. امسال هم شرایط مالی و اقتصادی به تیم هافشار آورده ولی امیدواریم با کاهش هزینه ها فصلی موفق را سپری کنیم. باشگاه ها باید از هزینه های غیر ضروری پرهیز کنند چون بحث اقتصادی در این فصل از بحث های جدی است.

انصاری‌فرد ضمن تشکر از باشگاه‌ها و اعضای هیات رئیسه، گفت: اعضای هیات رئیسه فوتسال به تمام امورات فوتسال مسلط هستند و به تمامی کارها اشراف دارند. انتظار داریم مدیران باشگاه ها فعال‌تر باشند وبیشتر خودشان را نشان بدهند.

وی با بیان اینکه جذب حامی مالی از برنامه های مهم ماست، افزود: دنبال جذب اسپانسر‌ها هستیم تا بتوانیم به باشگاه ها کمک کنیم . 

رئیس سازمان لیگ فوتسال از رایزنی ها برای پخش زنده بازی های فوتسال خبر داد و گفت: هماهنگی‌ها برای پخش مستقیم لیگ برتر فوتسال در شبکه سه صورت گرفته تا هر هفته یک بازی مهم به صورت زنده پخش شود و شرایط برای جذب اسپانسرها و توجه بیشتر به فوتسال مهیا شود.

انصاری فرد موفقیت تیم های ملی را حاصل دسترنج باشگاه ها عنوان کرد و افزود: اگر تیم ملی ما درجهان سوم است به خاطر فعالیت خوب باشگاه‌های ما است وگرنه چنین موفقیتی حاصل نمی‌شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم امسال سال بهتری نسبت به سال گذشته باشد، بیان کرد: باید با برگزاری خوب و بدون حاشیه بودن این جایگاه را بدست بیاوریم. خودمان باید بیشتر مراعات کنیم. باید فضای فوتسال را آرام‌تر کنیم تا موفق‌تر شویم. رقابت و هیجان جای خودش ولی باید فضای فوتسال فضای جوانمردی باشد تا بتوانیم از کمک‌های سرمایه گذران استفاده کنیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر

به گزارش ورزش سه، ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر برای دیدار هفته بیست و ششم مقابل شمس‌آذر قزوین مشخص شد و آنها در این دیدار خانگی به دنبال سه امتیاز مسابقه خواهند بود.

گل‌گهر که در هفته‌های اخیر در کسب پیروزی موفق نبوده در این بازی تلاش می‌کند تا از شرایط میزبانی استفاده کند و سه امتیاز مهم برای بقا در رتبه ششم جدول را به دست آورد، آنها در صورت شکست در این مسابقه جای خود را به شمس‌آذر خواهند داد.

مسیح زاهدی مدافع گل‌گهر پس از چندین هفته دوری از میادین در ترکیب اصلی قرار گرفته است، در این مسابقه علیرضا علیزاده پس از بازگشت زاهدی به خط هافبک منتقل شد و این مهم‌ترین تغیرات در ترکیب این تیم بود.

????ترکیب گل‌گهر در این مسابقه به شرح زیر خواهد بود:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابولفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی ممی زاده، اریک باگناما و سعید سحرخیزان

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 شمس‌‌آذر
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی