Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا: محمد علیخانی در ابتدا این گفتگو با بیان اینکه تردد خودروهای بدون معاینه فنی ممنوع است، تصریح کرد: طبق قانون چنان چه خودرویی که باید معاینه فنی داشته باشد، معاینه نگیرد، پلیس آن را جریمه می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که خیلی افراد از شهرستان‌ها معاینه فنی می‌گیرند، گفت: بله متاسفانه این اتفاق می‌افتد و برخی از خودروها به خاطر اینکه قادر به قبولی در مراکز معاینه فنی تهران نیستند از شهرستان‌ها معاینه فنی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بعضا در تست‌های کنترلی که در سطح شهر تهران از آنها گرفته می‌شود مردود می شوند و معاینه آنها نیز باطل می‌گردد.

علیخانی تاکید کرد: ضمنا در خصوص معاینه فنی برای بالا بردن عملکرد و بالا بردن سهم آن در کنترل آلودگی با توجه به بالا رفتن کیفیت و استاندارد خودروهای وارداتی و تولیدی در روند و نوع استاندارد جدید آلایندگی باید تجدید نظر شود و استاندارد جدید اخذ شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اضافه کرد: همچنین برای کنترل صحت معاینه فنی شهرهای دیگر، لازم است تا مراکز مجهز و مورد تائید به صورت مراکز معتمد بتوانند به صورت ادواری کیفیت و صحت معاینه فنی را با نظارت سازمان محیط زیست به عنوان دستگاه نظارتی ادواری کنترل و پایش شوند و در صورت عدم اخذ تائیدیه باید از ادامه فعالیت مراکز غیر استاندارد جلوگیری شود.

خبرنگار: سیمین برادران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد حمل و نقل شورای شهر تهران معاینه فنی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهرک های ثبت نشده در نوشهر بالا است

به گزارش خبرنگار مهر، آدینه حسین عمویی پیش از ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که ۶۰۰ مورد تعاونی ثبت شده در شهرستان وجود دارد، افزود: از این تعداد ۱۸۶ مورد شرکت فعال هستند و مابقی غیر فعال هستند.

وی گفت: طی دو سال شش میلیارد تومان برای فعالیت تعاونی‌ها اعتبار جذب و تخصیص داده شده است.

وی با اظهار اینکه ۲۷۰ نفر با سامانه جستجوی شغل در کارگاه‌های منطقه جذب شدند، گفت: همچنین اشتغال دو هزار و ۵۸۹ نفر در سامانه رصد ثبت شده و ۱۳۹ درصد تعهدات محقق شده است.

وی درباره قراردادهای سفید امضا گفت: میزان قراردادهای سفید امضای در کارگاه‌های شهرستان کم است و واحد بازرسی در کارگاه‌ها فرآیندها را بررسی می‌کنند.

مدیر تعاون نوشهر کمبود پرسنل را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: در اداره ۱۳ چارت اداری داریم که هفت چارت تکمیل شده و مابقی خالی است و برای جبران کسری از سرباز معلم استفاده می‌کنیم که نوعی مسکن است.

وی به چالش اساسی در حوزه روابط کار است ه کرد و گفت: میزان شهرک‌های ثبت شده در شهرستان بالا است و کارگران زیادی در این واحدها مشغول به کار هستند.

عمویی شمار شهرک‌های ثبت شده را سه واحد ذکر کرد و گفت: به دلیل ثبت نشدن شهرک‌ها در حوزه روابط کار با مشکل روبرو هستیم.

وی از ثبت ۲۵۶ فقره مشاغل خانگی در منطقه خبر داد و گفت: شش میلیارد و ۱۲۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۳ فقره پرداخت شده است.

کد خبر 6094039

دیگر خبرها

  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • شمار شهرک های ثبت نشده در نوشهر بالا است
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌