Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: سه طرح با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان توسط ایمیدرو در سفر وزیرصنعت،معدن وتجارت به استان ابلاغ می شود. ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، داوود شهرکی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی اظهار داشت: در جلسه اخیر با حضور معاونان وزارت صمت مواردی به تصویب رسید که 15 مصوبه تصویب و مقرر شد اجرای حداقل سه طرح با سرمایه گذاری 700 میلیارد تومان توسط ایمیدرو در سفر وزیر ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تامین منابع مالی فولاد قاین برای تعیین تکلیف را یکی از این سه طرح دانست و بیان کرد: در حوزه ایمیدرو مانعی در مسیر تامین منابع مالی نخواهیم داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه آنچه برای استان مشخص است تامین اعتبار پروژه است، گفت:
تخصیص ارز مورد نیاز کویرتایر از دیگر این طرح‌ها است.

شهرکی افزود: 18 میلیون یورو از محل تسهیلات ارزی برای این کار مصوب شود که اگر این پروژه هم تکمیل شود شاهد طرح توسعه آن خواهیم بود.

200 میلیارد تومان از طرف بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال در خراسان جنوبی اختصاص یافتصادرات 2 میلیون دلاری صنایع دستی خراسان جنوبی/اعطای 20 نشان مرغوبیت برای ‌صنایع دستی

وی بیان کرد: همچنین مقرر شده که برای رفع مشکل صادرات واحدهای خوراک طیور سازمان حمایت جلسه ای تشکیل دهد که چگونگی برگشت مابه تفاوت ارز مشخص شود و بتوانند به صادرات خود ادامه دهند.

شهرکی با اشاره به بیمه قالی بافان نیز گفت: مقرر است بیمه قالی بافان دو تا سه برابر شود که در حال حاضر 4 هزار نفر زیر پوشش بیمه هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکید کرد: همچنین باید کارگروهی تشکیل شود و طرح‌های قابل اجرا در استان و شهرستان ها شناسایی و راهکارهای تامین منابع مالی آن تعریف شود.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل