Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@11:04:47 GMT

بحران جدایی در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۵۸۵۲

به گزارش خبرآنلاین؛ پرسپولیس با چالش سختی برای حفظ مربی موفقش روبه‌رو شده است. برانکو پیشنهادهای زیادی از تیم‌های منطقه دارد و با توجه به بدحسابی باشگاه پرسپولیس و دورنمای ناامیدکننده‌ای که از شرایط وجود دارد، اصلا بعید نیست این مربی تصمیم به ترک ایران بگیرد.

اگر این اتفاق رخ بدهد، پرسپولیس یکی از بهترین مربیان تاریخش را از دست خواهد داد، اما همه‌چیز فقط مربوط به شخص آقای سرمربی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقت آن است که جدایی برانکو می‌تواند سریالی از فروپاشی‌های مخرب دیگر را هم به‌دنبال بیاورد.

روی کاغذ تقریبا همه بازیکنان کلیدی پرسپولیس با این تیم قرارداد دارند، اما قراردادهای آنها هم مثل خود برانکو به یک «نسیم» بند است! به‌عنوان مثال مهدی ترابی بعد از بازی تشریفاتی با السد قطر به صراحت تأیید کرد در قراردادش بندی وجود دارد که اگر پیشنهاد خارجی برای او برسد می‌تواند جدا شود.

طبیعتا ادامه حضور برانکو در پرسپولیس یک جاذبه جدی برای این بازیکن است که می‌تواند او را نگه دارد، اما اگر جدایی مربی کروات قطعی شود، آینده ترابی هم روشن نخواهد بود. همین شرایط در مورد شجاع خلیل‌زاده هم وجود دارد. خبر رسیده مدافع میانی قرمزها از قطر پیشنهاد دارد و عدم‌حضور برانکو شاید او را هم برای جدایی تحریک کند. گفته می‌شود حتی کمال کامیابی‌نیا هم قرارداد مشروط دارد و با تحقق برخی شرایط می‌تواند پرسپولیس را ترک کند.

بنابراین مدیریت باشگاه فقط با شخص برانکو مواجه نیست و ازدست دادن این مربی می‌تواند خیلی چیزهای دیگر را هم از کف سرخ‌ها ببرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ستاره لهستانی خط حمله بارسلونا سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد اما در حال حاضر آینده او در بلوگرانا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به دلیل چند نمایش ضعیف در این فصل و روند طولانی گل نزدن او، در مقطعی از فصل اعلام شد که ممکن است لواندوفسکی در پایان فصل بارسلونا را ترک کند.

پس از آن بود که باشگاه‌های عربستانی هم به جذب این مهاجم ابراز علاقه کردند و حتی بسیاری از نشریات هم گزارش دادند که لواندوفسکی پیشنهادات سعودی‌ها را در نظر می‌گیرد اما اکنون به‌نظر می‌رسد همه چیز تغییر کرده است.

او در مصاحبه جدیدی گفت: «برای من ترک بارسلونا در این تابستان قطعا امکان‌پذیر نیست. از نظر بدنی احساس خوبی دارم. از امروز تا حداقل دو سال دیگر این وضعیت ادامه دارد. وقتی دیگر از نظر بدنی در سطح بالایی نباشم، شروع به فکر کردن می‌کنم.

علاوه‌بر آمادگی جسمی، جو تیم را هم دوست دارم. هواداران عالی هستند، با هم‌تیمی‌ها و مربیان رابطه خوبی دارم. بازیکنان خوبی در تیم وجود دارد و ما می‌توانیم با همدیگر در فصل آینده به دستاوردهای خوبی برسیم.»

دیگر خبرها

  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان