Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@09:59:29 GMT

اجرای طرح بهنام محمدی در ۱۰۰ مدرسه استان همدان

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۵۹۴۰

اجرای طرح بهنام محمدی در ۱۰۰ مدرسه استان همدان

امیدی با اشاره به اینکه ۱۰۰ مدرسه در استان مجری طرح بهنام محمدی استT گفت: تیر ماه سال جاری ۲ هزار نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه اول در طرح شهید بهنام محمدی شرکت خواهند کرد.

«محمد‌تقی امیدی‌ساکت» در گفتگو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: این مجموعه همزمان با ایام تعطیلات تابستان چند برنامه شاخص در دستور کار خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان از برگزاری طرح «بهنام محمدی» در مدارس استان خبر داد و گفت: تیر ماه سال جاری 2 هزار نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه اول در قالب هزار و 500 دانش آموز پسر و 500 دانش آموز دختر در این طرح شرکت خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه 100 مدرسه در استان مجری طرح بهنام محمدی است ابراز کرد: این طرح با هدف مظلومیت زدایی از مسجد با مشارکت دانش آموزان در مسجد اجرا می‌شود، سازماندهی فعالیت‌های تربیتی در استان به منظور تکمیل فرایند آموزش در خانه، مدرسه و مسجد با تأکید بر تربیت نوجوان انقلابی از دیگر اهداف این طرح است.

 

وی از برگزاری طرح یاوران ولایت در استان خبر داد و افزود: امسال طرح آموزشی، تربیتی و فرهنگی یاوران ولایت با حضور ۳۰۰ نفر از فرماندهان بسیج دانش‌آموزی مدارس استان مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

امیدی ساکت با بیان اینکه در این طرح ۱۰ روزه، ۳۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر مرداد ماه سال جاری برگزار خواه شد اضافه کرد: یادوراه هزار و 76 دانش اموز شهید استان نیز در طرح یاوران ولایت با حضور مسئولین و خانواده شهدا برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه استان بیان کرد: طرح اردو‌های جهادی و طرح هجرت از دیگر برنامه‌هایی است که بسیج دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس هرساله همزمان با ایام تابستان اجرا می‌کند.

 

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه استان با بیان اینکه طرح هجرت با هدف محرومیت زدایی و ترمیم و بازسازی مدارس انجام می‌شود ادامه داد: سال گذشته 10 هزار نفر دانش آموز در طرح هجرت حضور داشتند که پیش بینی می‌شود این تعداد، امسال نیز با این مجموعه همکاری داشته باشند.

 

وی از اجرای طرح «سیل مهربانی هم‌کلاسی‌ها» در استان خبر داد و گفت: همزمان با سیل اخیر گلستان، طرح «سیل مهربانی هم‌کلاسی‌ها»با مشارکت سازمان بسیج دانش‌آموزی و با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش و سایر تشکل‌ها در سطح تمام مدارس استان برگزار شد.

 

امیدی اضافه کرد: این طرح از ابتدای نیمه دوم اردیبهشت سال ۱۳۹۸ اجرایی شد که طی آن۲۰۳ میلیون تومان در قالب ۷۵ میلیون تومان کمک نقدی و ۱۲۸ میلیون تومان کمک غیرنقدی جمع‌آوری شد.


 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر عید فطر خبرگزاری شبستان استان بوشهر مجلس امام خمینی ره مقام معظم رهبری اقامه نماز عید فطر نماز جمعه عید سعید فطر طرح بهنام محمدی بسیج دانش آموزی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان