Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، تحرکات تروریست‌ها در شمال غرب سوریه برای آماده کردن سناریوی شیمیایی جدید و متهم کردن ارتش سوریه به استفاده از آن همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، در جدیدترین اقدامات تروریست‌ها، منابع آگاه اعلام کردند که عناصر گروه تروریستی «جبهه النصره» سه کپسول گاز کلر را از یکی از مقرهای این گروه در منطقه «جبل الزاویه» (جنوب ادلب) به سمت حومه شمالی استان «حماه» انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع به خبرگزاری اسپوتنیک گفتند که عناصر النصره، این کپسول ها را با یک خودروی آمبولانس که وابسته به عناصر «کلاه سفید» بود، از جنوب ادلب منتقل کرده و آن را به یکی از فرماندهان گروه تروریستی «جیش العزه» در شهر «کفرزیتا» تحویل دادند.

انتقال این محموله از گاز کلر به مناطق کم‌جمعیت در شمال حماه، بار دیگر فرضیه نمایش سلاح شیمیایی را به ذهن متبادر می‌کند تا تروریست‌ها با متهم کردن ارتش سوریه، بتوانند خواستار مداخله خارجی شوند و بدین ترتیب، عملیات نیروهای سوری در استان ادلب متوقف شود.

کد خبر 4636682

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه حماه حمله شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید

به گزارش صدای ایران از فارس،غروب امروز طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.


طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

 
جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • پاسخ به بازدارندگی ایران با بازنویسی سناریوی ناکام «تحریم»
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید