Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف یک‌ هزار و ۳۸۰ خودروی سواری که با دوردور کردن و دیگر حرکات مخاطره‌آمیز باعث سلب آسایش مردم شده بودند خبر داد. ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان،به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی مبنی بر مقابله قاطعانه با رانندگانی که در ساعات پایانی شب اقدام به دور دور کردن، کورس گذاشتن و انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز می‌کنند و نظم و امنیت خیابان‌ها را برهم می‌زنند طرح عملیاتی برخورد با آنان طراحی و اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این عملیات با رانندگانی که قوانین را نقض کرده و با کورس گذاشتن در سطح خیابان‌ها باعث سلب آرامش و آسایش شهروندان می‌شدند برخورد قاطع و قانونی شد و در هماهنگی قضائی به عمل آمده خودروی آنها به مدت یک هفته در توقیف پلیس است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اعمال قانون و توقیف یک هزار و 380 خودروی متخلف در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: این خودروها اقدام به دوردور کردن، حرکت با سرعت بالا، کورس گذاشتن در خیابان و دیگر حرکاتی که باعث سلب آسایش مردم می‌شد، می‌کردند.

آغاز برخورد با تخلفات رانندگی شبانه در پایتخت60درصد تصادفات در جاده‌های ایلام ناشی از واژگونی وسائط نقلیه استبیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد

وی با بیان اینکه طرح برخورد پلیس با این افراد تا پایان تابستان علاوه بر کلانشهر اصفهان در تمام شهرستان‌های استان اجرا می‌شود، گفت: پلیس اجازه نمی‌دهد عده‌ای سرمست غرور با خودروهای لوکس و گران قیمت خود خیابان‌های شهر را به صحنه مسابقه اشرافی‌گری تبدیل کنند.

معصوم بیگی با هشدار به کسانی که مرتکب چنین رفتارهایی در سطح خیابان‌ها می‌شوند، گفت: علاوه بر توقیف و اعمال قانون این گونه خودروها اگر منجر به تصادف جرحی و یا فوتی شوند برای آنها پرونده تشکیل و راننده خاطی به مرجع قضائی تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس بدون هیچ گونه اغماضی با رانندگان متخلف برخورد می‌کنند، افزود: رفتار کسی که در خیابان‌ها با محدودیت سرعت اقدام به کورس گذاشتن با سرعت بالا می‌کند، یک رفتار تعمدی است و با محرومیت‌های اجتماعی از سوی پلیس همچون ضبط گواهینامه و غیره روبه‌رو می‌شوند، ضمن اینکه عمل وی اگر منجر به تصادف فوتی یا جرحی شود پرونده به مراجع قضائی ارجاع  و با مجازات‌های سختگیرانه‌ای از سوی دستگاه قضائی نیز روبه‌رو می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شهر اصفهان، شهر شهیدان و پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است، گفت: این گونه اقدامات از سوی عده‌ای افراد هنجارشکن قابل قبول نیست و پلیس اجازه نخواهد داد این افراد نظم و امنیت خیابان‌های شهر اصفهان را برهم بزنند.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ شهرستان بندرعباس روز گذشته حین گشت زنی در یکی از محلات حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز سریع راننده خودرو را رها و متواری شد که در بازرسی از خودروی توقیفی یک کارتن لوازم یدکی موتورسیکلت‌های سنگین و تعدادی انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان ارزش مالی این محموله قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6094700

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد