Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از برپایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در استان اصفهان خبر داد و گفت: این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای گردشگری در کشور است که با استقبال خوب سفرای خارجی مواجه می‌شود.

فریدون اللهیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان پیرامون اهمیت نمایشگاه‌های گردشگری در توسعه این صنعت گفت: نمایشگاه‌ها فرصتی برای بازاریابی و عرضه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان است و امکان تبادل تجربیات فعالان عرصه گردشگری را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع این فعالان با حضور در نمایشگاه‌ها علاوه بر بازاریابی و عرضه خدمات، می‌توانند از تجربیات دیگر فعالان این صنعت استفاده کنند و به این ترتیب نمایشگاه‌های گردشگری به یکی از مهمترین عوامل توسعه صنعت گردشگری تبدیل می‌شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از برپایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در استان اصفهان خبر داد و افزود: امسال نیز مانند سال‌های پیش و برای یازدهمین بار نمایشگاه بین‌‌المللی گردشگری استان اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده است و این بار نگاه ویژه‌ای در این حوزه دارد و با هدف تبدیل شدن به برند نمایشگاهی کشور پا به میدان گذاشته است.

 

اللهیاری از رویکرد بین‌المللی نمایشگاه گفت و ادامه داد: اگرچه برای بین‌المللی شدن بایستی اقدامات دیگری هم انجام بگیرد اما نمایشگاه گردشگری استان اصفهان، امسال با دعوت‌هایی که از خواهرخوانده‌های اصفهان، سفرای کشورهای دیگر و برخی از چهره‌های شناخته‌ شده صنعت گردشگری کشورهای مختلف انجام گرفته، سعی در توجه به رویکرد بین‌المللی خود دارد.

 

وی از برگزاری همزمان نمایشگاه صنایع دستی و نمایشگاه گردشگری خبر داد و تصریح کرد: یکی از مزایای استان اصفهان در حوزه گردشگری، صنایع دستی این استان است و امسال همزمان با نمایشگاه گردشگری،‌ نمایشگاه صنایع دستی نیز برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان پیرامون برنامه‌های جانبی این نمایشگاه بیان کرد: حدود ۳۰ برنامه جانبی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده که بخشی از آن نشست‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف مانند نشست تخصصی خواهرخوانده‌های اصفهان، نشست صنعت‌ هوایی و گردشگری، نشست گردشگری سلامت وغیره است و در کنار آن در نمایشگاه صنایع دستی ، رونمایی از آثار فاخر و اقداماتی که در حوزه صنایع دستی صورت گرفته را نیز در دستور کار خواهیم داشت.

 

اللهیاری درباره شرکت‌کننده‌های این نمایشگاه افزود: ما تقریبا از همه استان‌های کشور شرکت‌کننده داریم و از کشورهای خارجی نیز ۵ کشور از کشورهای خواهرخوانده اصفهان از جمله مالزی، روسیه، پاکستان، کویت و چین اعلام حضور کرده‌اند و  از سفرای کشورهای زیادی نیز دعوت شده که تاکنون حدود ۱۰ سفیر حضور خود را اعلام کرده‌اند. همچنین هیئت‌هایی بعضی کشورها از جمله ترکیه و مجارستان به اصفهان سفر خواهند کرد. البته حضور سفرا و کشورهای خارجی در این نمایشگاه بیشتر جنبه بازدیدی دارد و برای شرکت در نشست‌هاست.

 

به گزارش خبرنگار شبستان، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، از روز ۲۸ خردادماه و به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد./

پایان پیام/123

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس نماز عید فطر عید فطر مسکن عید سعید فطر مقاومت مسجد روزنامه بازار مسکن گام دوم انقلاب میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری میراث سازمان میراث فرهنگی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی تأسیسات گردشگری، رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طول سال‌جاری برنامه ریزی صورت گرفته است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری آذربایجان شرقی گفت: برای افتتاح تعداد 45 پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم 5 هزار و 500میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی افزود: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها 100 درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح 45 پروژه زیرساختی استان، تأمین 400 میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

حمزه‌زاده گفت: همچنین افتتاح 3 پروژه‌ زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و 300 میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم 6 هزار و 800 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تدوین بسته های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای 50 نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح 45 پروژه زیرساختی گردشگری و 3 پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در دژکرد اقلید
  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود
  • گردشگری، مردمی‌ترین سهم ما در اقتصاد است
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید