Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک خلاق پرتغالی عملکردی بسیار خوب داشت و نقشی کلیدی در قهرمانی تیم ملی کشورش ایفا کرد.

طرفداری- شب گذشته در چارچوب فینال لیگ ملت های اروپا، پرتغال با پیروزی مقابل هلند موفق شد قهرمان مسابقات ملی در سطح اروپا شود.

به نقل از سایت رسمی یوفا، برناردو سیلوا، بهترین بازیکن این تورنمنت پس از مسابقه گفت:

بسیار خوشحالم که به تیمم در راه قهرمانی کمک کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم ترین مسئله برایم قهرمانی پرتغال بود و البته در کنار آن خوشحالم جایزه ای فردی نیز کسب کردم. از عملکرد خود نه تنها در این رقابت ها، بلکه در طول فصل باشگاهی نیز رضایت دارم. در نهایت خوشحالم که فصل را با یک جام دیگر به پایان رساندم و اکنون زمان استراحت است و می خواهم فصل بعد عملکرد بهتری داشته باشم.

وی افزود:

به پایان رساندن فصل با یک جام دیگر فوق العاده است. بابت قهرمانی در لیگ ملت های اروپا احساس غرور می کنم. البته واقعا رسیدن به این مرحله و سپس قهرمان شدن سخت بود. می خواهم از هوادارانی که مرتبا از ما حمایت کردند، تشکر کنم. همچنین به هلند تبریک می گویم که کار را برایمان سخت کرد. شبی فوق العاده برای ما و البته کشور پرتغال بود.

سیلوا در مورد گل پرتغال تصریح کرد:

نمی دانم چه کسی به من پاس داد ولی پاسش بسیار خوب بود. سپس شنیدم که گوئدس نام مرا فریاد زد. ندیدم او دقیقا کجاست ولی توپ را به سمت او فرستادم و خوشحالم که او از آن موقعیت گل ساخت.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است

مدافع برزیلی تیم فوتبال چلسی اعلام کرد که در پایان فصل جاری لیگ برتر انگلیس به حضورش در جمع آبی‌های لندن خاتمه می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو سیلوا در پیامی ویدئویی که در سایت رسمی باشگاه چلسی منتشر شده است، اعلام کرد که پس از چهار سال حضور میان آبی‌پوشان لندن در پایان فصل جاری از آنها جدا خواهد شد.

مدافع میانی برزیلی چلسی گفت: چلسی برای من ارزش زیادی دارد. زمانی که به این تیم پیوستم، هدفم این بود که تنها یک فصل برایش بازی کنم اما 4 سال در این تیم ماندم. بازی در چلسی نه تنها برای من، بلکه برای خانواده‌ام هم اتفاق مهمی بود.

مدافع سابق پاری‌سن‌ژرمن سال 2020 به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد و به چلسی پیوست. او برای تیم غرب لندن 151 بازی رسمی انجام داد و با آنها سه جام شامل یک قهرمانی در لیگ قهرمانان، یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا کسب کرد.

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

سیلوا افزود: فرزندان من در آکادمی چلسی بازی می‌کنند و عضو خانواده چلسی شده‌اند که این برای ما واقعاً مایه افتخار است.  من فکر می‌کنم در طول چهار سالی که اینجا حضور داشته‌ام، همیشه با تمام توانم بازی کرده‌ام اما متأسفانه هر فرآیند یک آغاز، یک پروسه و یک پایانی دارد. این اما پایانی همیشگی برای رابطه من و چلسی نیست و امیدوارم که در آینده‌ای نزدیک دوباره بتوانم برای ایفای نقشی دیگر به اینجا برگردم. با این حال هر اتفاقی که رخ دهد، عشق من به چلسی وصف‌ناپذیر است و تنها چیزی که می‌توانم به این باشگاه بگویم، تشکر است. خداحافظی با یک تیم در شرایط عادی هم سخت است، چه برسد به زمانی که علاقه شما و تیم‌تان دو طرفه باشد. وقتی آبی شدی تا ابد آبی خواهی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!