Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:36:30 GMT

داوری: بابت مشکل بلیت‌فروشی عذرخواهی می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۸۰۴۰

داوری: بابت مشکل بلیت‌فروشی عذرخواهی می‌کنم

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: سالن ارومیه بدون هیچ نقصی آماده میزبانی از هفته سوم لیگ ملت هاست.

به گزارش "ورزش سه"، افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال در فاصله ۴ روز مانده تا شروع هفته سوم لیگ ملت های ۲۰۱۹ به میزبانی ارومیه اظهار داشت: آمادگی ارومیه برای این میزبانی کامل است. طبق اطلاعاتی که همکاران به من دادند، سالن بدون هیچ نقصی آماده شده و از نظر هتل و بحث حمل و نقل نیز هماهنگی ها صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما منتظر ورود تیم های خارجی هستیم تا از آنها استقبال کنیم. ۳ تیم لهستان، روسیه و کانادا فردا از طریق فرودگاه تبریز وارد می شوند و سپس به ارومیه منتقل خواهند شد.


وی در واکنش به مشکل هواداران برای خرید بلیت و از دسترس خارج شدن سایت بلیت فروشی عنوان کرد: متاسفانه سایتی که برای بلیت فروشی در نظر گرفته شده بود، مشکل پیدا کرده چون تعداد بالایی مراجعه کننده داشته است. البته پیش بینی چنین اتفاقی می شد. نمی توان گفت کسی در این ماجرا مقصر است. ما به دلیل میزبانی ارومیه خواستیم از شرکت های محلی و سایت های همان شهرها استفاده کنیم. در تهران شرکتی داریم که بلیت فروشی بازی های استقلال و پرسپولیس را با ۷۰، ۸۰ هزار مراجعه کننده انجام می دهد و مشکلی هم نیست. به هر حال ما به مسئولان محلی احترام گذاشتیم. امیدوارم این مشکل رفع شود. البته زمان هنوز هست چون زود شروع کنیم. من از مردم عذرخواهی می کنم و امیدوارم رفع نقص صورت بگیرد.


سرپرست فدراسیون والیبال همچنین درباره رای فدراسیون جهانی پیرامون پرونده توهین کوبیاک، بازیکن لهستان به ایرانی ها گفت: کوبیاک با توجه به محرومیت ۶ جلسه ای به ایران نمی آید. جا دارد از فدراسیون جهانی و فدراسیون لهستان تقدیر کنیم که برخورد لازم را با این بازیکن کردند. قرار است نامه عذرخواهی او از مردم ایران هم در جریان هفته سوم در سالن ارومیه خوانده شود. من در این مدت هیچ موضعی علیه کوبیاک نگرفتم و سعی کردیم با دید فرهنگی این موضوع را پیش ببریم و از مجاری قانونی اقدام کنیم. ما میهمان نواز هستیم و این هفته هم در ارومیه قطعا مردم با فرهنگ بالای خود از میهمانان پذیرایی می کنند.

افشین داوری والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها افشین داوری والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، نصرالله پریچهره در ملاقات با عبدل الحلیم بن قادر و در جلسه ای که سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا ایران ، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون انجمن های ورزشی ،علی فولادی راد دبیر انجمن سپک تاکرا و محمد محمدی مسئول تشریفات فدراسیون حضور داشتند در ابتدا ضمن تشکر از حضور دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در ایران گفت: فدراسیون انجمن های ورزشی با همکاری انجمن سپک تاکرا ایران قصد دارد تا میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی آسیا پسران زیر ٢٣ سال در تهران باشد که قرار است در مرداد ماه سال جاری برگزار شود.
وی تاکید کرد: انتظار داریم که فدراسیون آسیایی و جهانی سپک تاکرا همچنان از سپک تاکرای ایران حمایت کند تا این رشته بتواند در توسعه و گسترش گامهای موثرتری بردارد.
همچنین سهراب آزاد در ارتباط با اولین دوره رقابت های قهرمانی آسیا که قرار است در مردادماه سال جاری در تهران برگزار گردد گفت: در مذاکرات با آقای حلیم مقرر شد ١٢ کشور در مسابقات آسیایی تهران در دو رشته ٣ نفره و ۴ نفره حضور پیدا کنند.
در نهایت حلیم بن قادر ضمن تشکر از میزبانی ایران در پایان گفت : بسیار خوشحالم که در طی ٢٠ سال با مسئولان ورزش ایران ارتباط خوبی دارم. امیدوارم که میزبانی ایران در بهترین شکل انجام شود و الگوی خوبی برای سایر کشورها شود.
وی تصریح کرد:خوشحالم می بینم مسئولان ورزش ایران و بخصوص سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی با جدیت خوبی به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی در ایران هستند و امیدوارم در آینده نیز شاهد میزبانی های بیشتری در کشور اسلامی ایران باشیم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903383

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir