Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@17:13:07 GMT

«خانه مستند اردبیل» تشکیل می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۸۳۳۷

«خانه مستند اردبیل» تشکیل می شود

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: بزودی با برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان«خانه مستند اردبیل» تشکیل می شود.

«غریب منوچهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بزودی با برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان با حضور مستندسازان استان«خانه مستند اردبیل» تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: جلسه هماهنگی و هیات موسس تشکیل خانه مستند اردبیل با حضور مستندسازان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل و با بررسی اساسنامه و موافقت مشارکت مستندسازان زمینه انتخابات هیات مدیره فراهم شد.

 

این مقام مسئول، اظهار داشت: مطابق با ماده ٤٥ و ٤٦ اساسنامه خانه مستند اردبیل، افراد می توانند به مدت دو سال به عنوان هیات مدیره و بازرس خانه مستند انتخاب شوند.

 

منوچهری، اعلام کرد: داوطلبان ضمن ارائه درخواست کتبی و تکمیل فرم مربوطه رزومه کاری یک قطعه عکس پرسنلی خود به صورت فایل در یک سی دی تا پایان وقت اداری ٢٢ خرداد ماه به امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا دفتر انجمن سینمای جوانان تحویل دهند.

 

وی با بیان این مطلب که بزودی زمان برگزاری انتخابات «خانه مستند اردبیل» اعلام خواهد شد، خاطر نشان کرد: هیات موسس پس از بررسی مدارک افراد کاندیداتوری افراد حائز شرایط برای هیات مدیره و بازرس خانه مستند را اعلام خواهند کرد.

 

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، یادآور شد: این انتخابات با حضور اعضای پیوسته و وابسته مجمع عمومی خانه مستند برگزار خواهد شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس نماز عید فطر عید فطر مسکن مقاومت عید سعید فطر شبستان بیرجند بیرجند مسجد روزنامه خانه مستند انتخابات هیات مدیره اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیأت مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیأت مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر تشکیل شد
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی