Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛خدادادی روز دوشنبه در گفت وگو با برنا ،اظهار کرد: با تشکیل کمیته اهداف پروازی شاهد شکوفایی استعدادها این رشته مهیج و مفرح اهداف پروازی بوده ایم که در مسابقات آسیایی جاکارتا علی حافظی تیرانداز اهداف پروازی لرستان توانست در این رقابتها حضوری چشمگیر داشته باشد .

اوبا بیان اینکه بروجرد قطب اهداف پروازی  تیراندازی  در لرستان است ، افزود: این در حالی است که شهرستان بروجرد وحتی  هیئت تیراندازی استان فاقد یک دستگاه اهداف پروازی  است  و  سایت اهداف پروازی دهکده مقاومت نیز متاسفانه بیش از یک سال است که به تعطیلی کشیده شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدادادی با بیان اینکه لرستان باتوجه به بحث فرهنگ شکار پرندگان  دارای پیشینه خاصی در اهداف پروازی است ، تصریح کرد:  در صورت توجه مسولین برای ساخت سایت درهیئت استان بدون شک لرستان به قطب تیراندازی اهداف پروازی کشور تبدیل خواهد شد.

رییس هیئت تیراندازی لرستان  از افتتاح سالن تیراندازی دو شهر کوهدشت و الیگودرز طی تیرماه  خبرداد و گفت: این دو سالن با راه اندازی 6 خط با حضور رییس فدراسیون به بهره برداری خواهند رسید .

خدادادی با بیان اینکه در دو سال اخیر سالنهای الشتر ، پلدختر و احیای سالن خرم آباد را در دستور کار رقرار دادیم ، یادآورشد :  در حال حاضرشهرهای  نور آباد معمولان وچگنی فاقد سالن تیراندازی است که درصدد راه اندازی سالن در این مناطق نیز هستیم .

او  با بیان اینکه  برآورد ها نشان می دهد که 42 قبضه سلاح بادی  ( 21 تفنگ و21 طبانچه) برای تجهیز سالنهای بادی هیئت  تیراندازی استان  نیاز است ، تاکید کرد: در طول دو سال اخیر توانسته ایم 12 قبضه از این سلاح هارا برای هیئتهای شهرستانی تامین کنیم .

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرندگان تیراندازی برنا اهداف پروازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است

به گزارش جام جم آنلاین لرستان ابوطالب شفقت در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود و در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم باید مبانی نظری را شناسایی و بر آن اساس حرکت کنیم.
وی گفت: دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است و باید رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی باشد.
وی افزود: پذیرفتن مسوولیت یعنی نوکری برای مردم و تعامل با مردم نیز باید بر اساس خدمت و نوکری باشد.
شفقت وحدت، همدلی و همراهی مردم و دولت را عامل شکوفایی و اعتلای نظام دانست و گفت: کوچکترین خطا را دشمنان بزرگ شمرده و مسوولان را نالایق جلوه می‌دهد و رسانه‌ها باید در این راستا اقدام کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا