Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، محمد اباذریان با بیان این که بیمه نامه پیمایشی اتومبیل طرحی نو با هدف کاهش متناسب سازی حق بیمه پرداختی با میزان استفاده از خودرو است، گفت: این طرح نمونه‌های خارجی موفقی داشته که توسط بیمه سامان نیز بومی سازی شده است.
وی با اشاره به این که در این روش، بیمه نامه در سه دسته پنج هزار کیلومتری، هشت هزار کیلومتری و ۱۲ هزار کیلومتری به صورت سالانه ارائه می‌شود، افزود: مشتریان می‌توانند بسته به نیاز خود، این بسته‌های بیمه‌ای را خریداری و در صورت نیاز آن را تمدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اباذریان درباره نحوه محاسبه کیلومتر پیمایش شده توسط خودرو نیز گفت: هنگام خرید بیمه نامه پیمایشی، دستگاه «تله متیکس» که محاسبه گر میزان پیمایش است بر روی خودرو نصب و اطلاعات میزان سفر به صورت آنلاین به شرکت بیمه سامان ارسال می‌شود.
به گفته او، اطلاعات میزان پیمایش به صورت دوره‌ای به بیمه گذار نیز ارسال می‌شود تا بتواند مصرف خود را کنترل کند.
مدیر بیمه‌های اتومبیل شرکت بیمه سامان همچنین اعلام کرد که اکنون شعب بیمه سامان هنگام صدور بیمه نامه بدنه اتومبیل، جزئیات این طرح را برای مشتری تشریح و او را در انتخاب بیمه نامه پیمایشی یا بیمه نامه بدنه رایج، آزاد می‌گذارند.
اباذریان گفت: محاسبات انجام شده نشان می‌دهد حق بیمه بیمه نامه بدنه اتومبیل پیمایشی از بیمه نامه‌های بدنه رایج، دست کم ۳۰ درصد ارزان‌تر است.
وی با تاکید بر این که پوشش‌های بیمه نامه بدنه پیمایشی با بیمه نامه‌های عادی هیچ تفاوتی ندارد، ادامه داد: تخفیف‌های این بیمه نامه نیز مانند بیمه نامه‌های عادی محاسبه می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بیمه سامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس را در لیست بازیکنان خود دارد از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل تیم رده سیزدهمی فولام قرار می‌گیرد.

سامان قدوس که در پنج هفته گذشته لیگ برتر به طور کامل دور از ترکیب و حتی نفرات تعویضی برنتفورد انگلیس بوده و روی نیمکت نشسته، امیدوار است پس از مدت‌ها شانس بازی مقابل فولام را به‌عنوان یار جانشین به دست بیاورد.

هافبک ایرانی برنتفورد در حالی دور از ترکیب امروز تیمش مقابل فولام است که آخرین بازی خود را یک ماه و پنج روز قبل در لیگ برتر با حضور تعویضی برابر منچستر یونایتد انجام داد.

قدوس در فصل جاری لیگ برتر انگلیس 18 بازی انجام داده که موفق شده یک گل به ثمر رسانده، اما پس از جام ملت‌های آسیا دیگر فرصت قرار گرفتن در ترکیب و درخشش را به دست نیاورده است.

تیم فوتبال برنتفورد با 9 پیروزی، 8 مساوی و 18 شکست در این فصل 35 امتیازی و تیم شانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس است که در صورت برتری یا تساوی مقابل فولام به طور قطعی از خطر سقوط نجات پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • روایت‌هایی از نخستین شرکت‌های مسافربری | وقتی گاریخانه‌ها به گاراژ تبدیل شدند
  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • طعنه سنگین هاشمی‌طبا به دولت رئیسی
  • طعنه سنگین هاشمی طبا به رئیسی و کابینه اش: دائما برای هم نوشابه باز می کنید، فکر می کنید روز عروسی تان است /مغرور به «روز عروسی» نباشید!