Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری، امروز و از ساعت ۱۲ اولین مسابقه دوچرخه سواری کوهستان بام ایران در منطقه تفریحی سیاسرد شهرستان بروجن برگزار شد. در این مسابقه کلاس ۲ جهانی که رکابزنانی از کشور‌های ترکیه، مالزی، تایلند، هندوستان، افغانستان و ۴ تیم از کشورمان حضور داشتند سرداور روسیه‌ای کار قضاوت را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق برنامه ۲۸ رکابزن در خط استارت قرار گرفتند و مسیر مسابقه شورت تراک (xcc) را به مسافت ۱۰ کیلومتر رکاب زدند که در پایان این مسابقه مهیج و دیدنی فراز شکری کاپیتان باسابقه کشورمان توانست به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کند.
در پایان این مسابقه نتایج زیر رقم خورد:
۱-فراز شکری از تیم ملی ایران با ثبت زمان ۲۵:۳۶ دقیقه
۲-عبدالغدیر کلچی از تیم ملی ترکیه با ثبت زمان ۲۵:۴۶ دقیقه
۳-پرویز مردانی از تیم ملی ایران با ثبت زمان ۲۵/۵۵ دقیقه
رقابت‌های بین المللی بام ایران طی امروز و فردا در شهرستان بروجن برگزار خواهد شد و رکابزنان نیز فردا ساعت ۱۰ صبح مسابقه المپیکی xco را به مسافت ۳۰ کیلومتر رکاب خواهند زد. لازم به ذکر است این مسابقات با توجه به اینکه در تقویم سالیانه اتحادیه جهانی ثبت شده است جزو امتیاز‌های ورودی المپیک محسوب می‌شود و از این حیث برای نمایندگان کشورمان حائز اهمیت می‌باشد.

 

انتهای پیام/

 

شکری بر فراز بام ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان

عکاس: عباس تاجیک یار

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود