Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مسئولان با خدمت‌رسانی هرچه بیشتر قدردان مردم باشند که با وجود مشکلات پای انقلاب خود ایستاده‌اند. ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از کمیته‌های 22 گانه ستاد بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی استان اظهار داشت: امام(ره) در طول عمر شریف خود آیه‌ای را که خداوند متعال مردم را به قیام برای خدا دعوت کرده است تکرار می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قیام و حرکت برای خداوند متعال وابسته به دیگران نیست یعنی انسان باید برای خدا قیام کند قیامی که ممکن است انسان‌های دیگر شخص را همراهی کنند یا خیر.

نماینده ولی فقیه در استان ابراز کرد: به فرموده امام (ره) انقلاب اسلامی قیام مردم ایران برای خدا بود، قیامی که شاید بی‌نظیرترین حرکت یک ملت برای خدا در تاریخ باشد.

سردار غیب‌پرور‌: دشمنان توان مقابله با ایران را ندارند / در راه پاسداری از انقلاب اسلامی مشکلات را تحمل می‌کنیمنماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: باید در گام دوم به آرمان‌های انقلاب اسلامی نزدیک شویمکرمان| انقلاب اسلامی تداوم واقعه غدیر بود

وی با اشاره به اینکه در زمان پیامبر اکرم(ص) نیز اصحاب ایشان قیام‌هایی داشتند، گفت:  اینکه یک ملت به صورت هماهنگ با هم برای رضای خدا قیام کرده و در عرصه بین الملل تا این اندازه اثرگذار باشند اتفاقی کم نظیر است.

شعبانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانسته 40 سال دوام بیاورد، عنوان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن که بسیار پر نشاط، پویا و زنده بود که نشان دهنده زنده بودن حرکتی است که از سال‌ها پیش آغاز کردند.

وی با تاکید براینکه اگر انقلاب اسلامی قیام برای خدا بود پس زنده نگه داشتن آن نیز قیام برای خداست، ابراز کرد:  تشکر واقعی به مردم ایران تعلق دارد که با همه مشکلاتی که در جامعه وجود دارد دست از آرمان‌های خود برنداشته و عامل حفظ نظام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه ما بیانیه گام دوم انقلاب را پیش رو داریم که امیدوارم با تمسک به آن 90 سالگی انقلاب را جشن بگیریم،تصریح کرد: شاید هیچ گاه فرصت مناسبی برای قدردانی از مردم پیش نیاید بنابراین امیدوارم پیام قدرشناسی امروز ما را اصحاب رسانه به گوش ملت شریف ایران برسانند.

 انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در  همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها که عصر چهارشنبه به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

وی گفت:‌جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی نماد برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

آیت الله نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این همایش از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها قدردانی کرد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد