Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مووی وب، فیلم سینمایی «انتقام جویان؛ پایان بازی» در حال حاضر دومین فیلم پرفروش جهان است. یکی از هواداران افراطی سینمای مارول تا کنون فیلم سینمایی جدید این کمپانی را ۱۰۳ بار تماشا کرده تا بیشترین مشارکت را در فروش ۲ میلیارد و هفتصد میلیونی این فیلم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایده تماشای زیاد فیلم‌های سینمایی مارول در سینما‌ها بی سابقه نبوده است و سال گذشته آنتونی میشل فیلم سینمایی «انتقام جویان:جنگ ابدیت» را ۴۵ بار دیده بود که باعث شد به پشت صحنه فیلم پایان بازی راه پیدا کند و رکورد خود را نیز در گینس ثبت کند.

آستین آلانیس آخرین کسی است که توانسته با ۱۰۳ بار دیدن فیلم سینمایی پایان بازی، رکورد قبلی را جا به جا کند. این طرفدار تصویری از صد و سومین دفعه تماشای این فیلم عکس منتشر کرده و شکسته شدن رکورد قبلی را خبر داد.

او هر دفعه که به سینما می‌رفت، با بلیت فروشان سینما عکس می‌انداخت. این موضوع برای او بیش از هزار دلار خرج برداشته است. البته هزار دلار مقدار ناچیزی در مقابل فروش دو میلیاردی این فیلم است، اما زمانی که برای دیدن این فیلم صرف شده، شگفت انگیز است. او بیش از ۳۰۰ ساعت از وقت خود را صرف دیدن این فیلم کرده است! این به معنای گذراندن دو هفته پیاپی و بدون استراحت در سینماست.

گفتنی است؛ انتقام جویان در هفته گذشته ۴.۸ میلیون دلار فروش کرد و به تدریج در هفته‌های آتی از گیشه‌های فروش محو خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جم رکورد فروش را شکست

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پلیمری که شامل ۱۴ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. نکته حائز اهمیت این گروه این بود که سرانجام ترمز رشد فروش غنوش در فروردین ماه کشیده شد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Izx

دیگر خبرها

  • جم رکورد فروش را شکست
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • «همسایه شما، زهره» بیانگر بی‌مهری جامعه/ درخشنده دردی لاعلاج ساخته است
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج