Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ما همه با هم هستیم» با مجموع فروش بیش از یک میلیارد و ۸۳۴ میلیون تومان در ۲.۵ روز، نه‌تنها رکورد فروش افتتاحیه سینمای ایران را از «هزارپا» ربود، بلکه با وجود افزایش بهای بلیت، تعداد مخاطبان بیشتری را هم نسبت به رکورددار قبلی به سینما آورد.

 این فیلم سینمایی که از عید فطر در سینماهای کشور اکران شده است، بر اساس آمار رسمی سایت سینماشهر متعلق به وزارت ارشاد، در سه روز نخست اکران که اصطلاحا با عنوان «فروش افتتاحیه» شناخته می‌شود، با فروش بالغ بر یک میلیارد و ۸۳۴ میلیون تومان، به رکورد پرفروش‌ترین اکران افتتاحیه سینمای ایران دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، فیلم سینمایی «هزاپا» با فروش یک میلیارد و ۵۱۲ میلیون تومان و ۱۲۵ هزار و ۳۷۲ نفر مخاطب در سه روز رکورددار فروش افتتاحیه بود که «ما همه با هم هستیم» با فروش یک میلیارد و ۸۳۴ میلیون تومان فروش و ۱۲۶ هزار مخاطب، این رکورد را در سینمای ایران جابجا کرد.

علاوه بر این، «ما همه با هم هستیم» پرفروش‌ترین فیلم اکران عید فطر است که در روز نخست نمایش نیز با فروش ۶۶۴ میلیون تومانی، رکورد بالاترین فروش روز اول که با ۵۰۵ میلیون تومان به «ساعت ۵ عصر» تعلق داشت، را شکست!

«ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی سیدرضا میرکریمی، داستانی جالب از موقعیت تراژیک سقوط یک هواپیما را روایت می‌کند که هر یک از مسافران آن رازهایی دارند؛ راز‌هایی که قرار نیست تا ابد پنهان بماند! ‌‌

مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی، دانیال کاظمی و گیلدا ویشکی بازیگران این فیلم به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی سیدرضا میرکریمی هستند./سینما سینما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه سینماشهر، ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینماها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

پردیس سینمایی «کورش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینماهای پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

کد خبر 6087678

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد