Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@03:23:21 GMT

فتاحی تا اطلاع ثانوی محروم است

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۰۹۹۶

 مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق امروز در گفت و گویی با تایید این موضوع گفت:« روز گذشته (شنبه) ۱۸ خرداد وقت رسیدگی به این پرونده تعیین شده بود اما با وجود احضار صورت گرفته، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، سعید فتاحی رئیس کمیته برگزاری مسابقات این سازمان، عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رئیسه و رئیس هیات فوتبال استان خوزستان و محمدمهدی الطافی مدیرعامل داماش گیلان در جلسه حاضر نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اخبار ورزشی- رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال افزود: «این رفتار آقایان نه تنها تخلف جدیدی محسوب می شود بلکه بی اعتنایی به احکام کمیته اخلاق و مقررات فدراسیون فوتبال است. افراد مذکور برای ساعت ۱۸ فردا (دوشنبه) ۲۰ خرداد بار دیگر احضار شدند و منتظریم بیایند و توضیحات خود را ارائه کنند و در غیر این صورت، کمیته اخلاق حکم خود را صادر می کند.»

رئیس کمیته اخلاق محرومیت فتاحی از فعالیت فوتبالی تا اطلاع ثانوی را همچنان پابرجا عنوان کرد و گفت: «روز گذشته (شنبه) محرومیت فتاحی به صورت کتبی به دبیرکل فدراسیون فوتبال ابلاغ شد تا اجرایی شود.»

گفتنی است دیدار فینال جام حذفی که قرار بود از ساعت ۲۱ روز ۱۲ خردادماه در ورزشگاه فولاد اهواز برگزار شود، در اوج بی نظمی  با ۲ساعت و ۲۰ دقیقه تاخیر برگزار شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سعید فتاحی مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!

در اقدامی عجیب و بی‌سابقه، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

ویسی در یک مصاحبه جنجالی گفته بود اگر فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق نمی توانند بازی‌ها را رصد کنند، این کار را به حفاظت اطلاعات و شورای امنیت ملی بسپارند. 

عبدالله ویسی در واکنش به جریمه 2 میلیارد تومانی ، ابتدا فکر می‌کرد مبلغ حکم صادر به ریال است! و فقط 200 میلیون تومان جریمه شده است.

ویسی بعداز اطمینان از جریمه سنگین و تاریخی خود گفت: گواردیولا و مورینیو و آنچلوتی هم این را می‌گویند. هنوز به کمیته انضباطی نرفته‌ام برایم حکم می‌زنند. می‌گویند چوب را برداری دزد فرار می‌کند

 

دیگر خبرها

  • ورود مردان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!