Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:15:31 GMT

نامه فسخ برانکو یا پرداخت مطالبات (گزارش)

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۱۴۰۵

نامه فسخ برانکو یا پرداخت مطالبات (گزارش)

سرمربی پرسپولیس پیش از ترک ایران آخرین صحبت خود با مدیران تیم را در خصوص آینده‌اش در این تیم اعلام کرد؛ پرداخت پول تا 15 روز آینده برای همکاری یا پایان کار در تهران!

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ از زمان حضورش در پرسپولیس این باشگاه را به موفقیت‌های بزرگی رسانده تا اکنون موضوع مربوط به احتمال پایان همکاری‌اش با این باشگاه به موضوعی مورد بحث و دلهره آور برای هواداران سرخ تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آنها طی روزهای اخیر و با گسترش اخبار مربوط به این موضوع واکنش تندی نسبت به آن در برابر مدیران ورزش و همچنین باشگاه نشان دادند.


سرمربی سرخپوشان که روزهای پایانی فصل در نهایت موفق به دریافت 500 هزار یورو از مطالبات گذشته خود شده بود، همچنان نزدیک به 700 اندی دیگر از باشگاه مطالبه دارد که با دستیارانش این رقم به یک میلیون یورو می‌رسد. در کنار این مبلغ مربوط به قرارداد او، پاداش‌های مربوط به حضور در فینال آسیا، قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی، پیروزی در دربی، دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده نیز این مطالبه را به 1 میلیون یورو می‌رساند. این مبلغ در کنار مطالبات ایگور پانادیچ، زلاتکو ایوانکوویچ و مارکو مطالبات کادرفنی کروات پرسپولیس را به یک میلیون و 200 هزار یورو می‌رساند تا باشگاه در تکاپو برای تامین آن باشد.


ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس از مثبت بودن شرایط مذاکرات این باشگاه برای تامین منابع مالی مورد نظر برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ تا روز شنبه خبر داده است. قرار است یک میلیون یورو تا روز شنبه به باشگاه تزریق شود تا آنها اقدام به پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ کنند و در ادامه مذاکرات برای برآورده کردن خواسته کادرفنی او را نیز در دستور قرار دهند.


با این حال علیرغم صحبت‌هایی که درباره ترس باشگاه در خصوص پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ و عدم تمایل او برای بازگشت به ایران می‌شود، سرمربی کروات به هیچ عنوان قصد چشم پوشی از قرارداد یکساله باقی مانده خود را ندارد. در صورتی که مطالبات او پرداخت شود، قرارداد دوساله او که یک فصل دیگر از آن باقی مانده فعال خواهد شد. این صحبت که البته باشگاه نمی‌خواهد ریسک پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ را داشته باشد و در صورت عدم بازگشت او دچار مشکل شود هم کاملا عجیب است، چرا که در صورتی که باشگاه اقدام به پرداخت مطالبات او نیز نکند، با ارسال نامه پنجم که فسخ قرارداد او نیز محسوب می‌شود، اقدامات قانونی برای دریافت مطالبات از سوی فیفا پیگیری خواهد شد و می‌تواند برای باشگاه دردسرساز شود. پس در هر دو صورت باشگاه باید مطالبات سرمربی موفق چند فصل اخیر خود را در دستور کار اولیه قرار دهد.


اکنون باید دید باشگاه همانطور که وعده داده بود روز شنبه موفق به تامین منابع مالی برای پرداخت به برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش خواهد شد یا وکیل این مربی روز دوشنبه نامه پنجم که مربوط به فسخ قرارداد نهایی با باشگاه است را دریافت خواهد کرد.

برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت ۷۵۰ هزارتن گندم با ارزش حدود ۱۴ همت از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

به گفته او، علی رغم گذشت بیش از یک ماه از فصل برداشت، ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است و کشاورزان کماکان چشم انتظار دریافت پول هستند.

هاشمی ادامه داد: براساس قانون ۲۴ ساعت پس از تحویل گندم به مراکز خرید، مطالبات کشاورزان باید پرداخت شود که متاسفانه این امر مورد بی توجهی قرار گرفته است.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه دولتمردان نسبت به تخصیص جایزه گندم بی تفاوت هستند، افزود: علی رغم پیگیری های مکرر، خبری از تخصیص جایزه و اصلاح قیمت گندم نیست که استمرار این روند، خرید تضمینی را دچار چالش می کند.

او گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته تولید گندم بالای ۱۴ میلیون تن و حداقل خرید ۱۲ میلیون تن خواهد بود که در صورت بی تفاوتی به جایزه گندم و پرداخت مطالبات، محصول تولیدی صرف خوراک دام و طیور می شود و به نوعی هدر می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت