Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:33:40 GMT

باند سارقان موتورسیکلت در همدان متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۱۴۸۳

باند سارقان موتورسیکلت در همدان متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ جمشید باقری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در یکی از مناطق شهر همدان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی و بررسی دوربین های مدار بسته مسیرهای منتهی به محل سرقت ها، تصویر یکی از سارقان به دست آمد و نامبرده پس از شناسایی در مخفیگاهش بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ باقری بیان کرد: در بازرسی از منزل این متهم، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و مقداری مواد مخدر شیشه و هروئین و آلات و ادوات استعمال کشف و متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های فنی و تخصصی به جرم خود با همدستی ۲ نفر دیگر که یکی از آنها مالخر بوده اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: با راهنمایی متهم ۲ همدست او شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و از آنان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۲ دستگاه موتورسیکلت اوراق شده، یک دستگاه انجین موتورسیکلت، تعداد زیادی قطعات اوراق شده موتورسیکلت، ۲ دستگاه سنگ فرز، یک عدد موتور کولر، تعدادی پیک نیک، حدود ۴۰۰ متر کابل و سیم برق و مخابرات در اندازه های مختلف، اره برقی، یک دستگاه دوچرخه، ابزار آلات و آچار در انواع و اقسام مختلف، قیچی بزرگ مخصوص قفل بری و سرقت سیم برق، ۲حلقه رینگ و لاستیک، ۲ دستگاه کف کش و ۳ عدد قمه و قداره کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند و مالکان اموال مسروقه نیز در حال شناسایی و تحویل اموال هستند.

کد خبر 4637064

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان سرقت دستگيري سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان

سردار یحیی الهی  در حاشیه بازداشت و دستگیری باند سرقت احشام در لرستان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی و اشراف اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۵۱ رأس دام در استان شدند.
وی با بیان اینکه سارقان در بازجویی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: شش دستگاه خودرو از باند سرقت احشام توقیف شد، یک خودرو سرقتی هم از این باند کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: در اعترافات و بازجویی از سارقان متوجه شدیم یک باند از این سارقان مسلح بودند.
به گفته سردار الهی متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان