Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  اقتصادی ایلنا، رسول سرائیان در نشست خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با بیان اینکه این نمایشگاه بزرگترین رویداد در حوزه فناوری کشور به شمار می‌رود اظهار کرد: امسال نمایشگاهی را تجربه خواهیم کرد که در 25 سال نمایشگاه الکامپ بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم در این 25 سال بخش‌های جدیدی را به رویدادهای نمایشگاه الکامپ اضافه کنیم اما امسال شاهد اتفاقات بسیار خوبی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرائیان با تاکید بر اینکه هر روز شاهد روند رو به رشد فناوری هستیم گفت: روند رو به رشد فناوری کمک بسیار بزرگی به ما است چرا که امروزه در کمترین جایی شاهد عدم حضور فناوری و دیجیتال هستیم و این موضوع ما را در ارائه دستاوردهای جدید در این حوزه یاری می‌کند.

وی اضافه کرد: به دلیل اهمیت فناوری در زندگی امروز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان بزرگترین تشکل فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور محوریت و مسئولیت برگزاری این نمایشگاه را بر عهده گرفته است.

سرائیان از مهمترین کارهای این سازمان در سال‌های گذشته را گردآوری ذینفعان حوزه فناوری زیر چتر الکامپ دانست و گفت: شعار امسال را برای نمایشگاه الکامپ آینده‌ای بهتر انتخاب کردیم تا برای جوانان نویدبخش روزهای بهتر به رغم فشار اقتصادی باشیم.

وی زیربخش‌های ارائه شده در این نمایشگاه با شعار آینده بهتر با الکامپ استارت، آینده بهتر با الکامپ جاپ، آینده بهتر با الکامپ تاچ ، آینده بهتر با الکامپ گیم و آینده بهتر با الکامپ ترنس برشمرد.

به گزارش ایلنا، بیست و پنجمن نمایشگاه بین المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک)  از 27 الی 30 تیرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نمایشگاه الکامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا آقابابایی در مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم که در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار شد ضمن تبریک روز معلم به همه اساتید دانشگاه و معلمین سراسر کشور و با تقدیر و تشکر از تلاش اساتید در طول یک سال گذشته اظهار کرد: مدرسان در تربیت مؤثر و کارآمد مدیران راهبردی می‌توانند مؤثر باشند.

وی با اشاره به آیات قرآنی بیان داشت: اولین معلم و تربیت کننده انسان، خداوند تبارک و تعالی بوده و سپس پیامبران الهی و ائمه اطهار صلوات الله علیهم این وظیفه را به عهده داشته‌اند.

آقابابائی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی در تربیت و تعلیم افراد ماهر و کارآفرین عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی ما ایجاد مهارت و کمک به شعار سال در استان و تربیت افراد ماهر که بتوانند برای جهش تولید و رفع بیکاری مؤثر واقع شوند می‌باشد.

وی برنامه‌های دانشگاه در سال جاری را تشریح و مهمترین برنامه‌های سال جاری را تضمین اشتغال برای پذیرفته شدگان برخی از دوره‌ها، نظارت هوشمند و بازنگری برنامه‌های درسی اعلام کرد.

در پایان این مراسم از اساتید تقدیر شد.

کد خبر 6096781

دیگر خبرها

  • اینوتکس سیزدهم میزبان ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • اینوتکس میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024
  • انتخاب ۲۵ محصول برتر از بین دو هزار و ۵۰۰ نمونه
  • از اینوتکس ۲۰۲۴ بیشتر بدانید
  • حضور همراه اول در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2024
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی