Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۲۰ خرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید. اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بابلسر سرهنگ عبداله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۲۲ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و مواد مخدر کشف کردند.

وی از توقیف ۷۹ دستگاه خودرو و ۸۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و افزود: کشف ۲۸ فقره سرقت شامل سرقت مغازه، خودرو، موتورسیکلت، داخل خودرو وسرقت اماکن از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

وی گفت: در این طرح از ۸۶ واحد صنفی بازدید شد که به ۷۶ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داده شد و ۱۰ واحدصنفی متخلف نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین صنفی و انتظامی پلمب شدند. کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بهشهر سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و عرضه گازوئیل خارج از چرخه توزیع توسط فردی در رستمکلا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران با همکاری شرکت فراورده‌های نفتی استان مازنداران با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری سوخت توسط متهم شدند.

وی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازدید از محل نگهداری سوخت توسط متهم ۱۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۳۰ میلیون رالا عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل نگهداری کالا پلمب شد. انهدام باند بزرگ سرقت در قائمشهر سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظام شهرستان قائمشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و تجهیزات برق شبکه در شهرستان قائمشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت سیم برق و اماکن خصوصی در این شهر شدند.

وی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در عملیاتی ضربتی متهمان را که در قالب یک باند ۴ نفره در قائم شهر فعالیت داشتند، دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی تاکنون به ۳۱ فقره سرقت تجهیزات برق شبکه، سرقت منزل، خودرو و اماکن خصوصی اعتراف کردند، افزود: در ادامه این عملیات، کارآگاهان در بازرسی از انبار نگهداری کالای مسروقه متهمان، یک خودرو، ۴ باتری ذخیره برق دکل‌های مخابراتی، ۳ موتورسیکلت، یک دستگاه ترانس برق، پمپ باد، کپسول گاز خانگی و تجهیزات ساختمانی مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در پایان ارزش تجهیزات سرقتی کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون رالگ عنوان و بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده طی حکم صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.
کشف اموال مسروقه میلیاردی در چالوس سرهنگ سیدعبدالله منتظری فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در خرید و فروش اموال مسروقه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

وی گفت: متهم در عملیاتی غافلگیرانه در حین فروش اموال مسروقه دستگیر و در بازرسی از خودروی وی تجهیزات سرقتی شامل، ۵۰۰ عدد شیرآلات ساختمانی، ۵۰۰ کیلو سیم برق، ۱۰۰ کیلو درب و پنجره آلومینیومی، ۱۵ عدد کنتور آب و ۲ عدد باطری خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ارزش اجناس سرقتی کشف شده را بالغ بر یک میلیارد رالر عنوان کرد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.


دستگیری سارق قطعات خودرو با ۱۰ فقره سرقت در رامسر سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو در شهرستان رامسر، تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی سخت سراین فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده است شناسایی کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

کشف ۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از یک عامل افیونی دربابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ جعفری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری و هدایت عملیاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متهم را حین تردد در یکی از محور‌های این شهرستان با یک خودروی پراید دستگیر کردند.

وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی این سوداگر مرگ ۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای با ۱۵ فقره سرقت در گلوگا سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و سیم و کابل برق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات انجام شده، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

وی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت، از جمله سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع در این شهرستان اعتراف کردند.

وی از معرفی متهمان به مرجع قضائی پس از تشکیل پرونده خبر داد و افزود: تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.   دستگیری ۳ سارق کیف قاپ در آمل سرهنگ نعمت الله آزادیفرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی گزارش چند فقره کیف قاپی توسط ۳ موتورسوار در خیابان‌های شهرستان آمل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و حقیقات گسترده پلیسی سارقان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۷ فقره سرقت کیف قاپی اعتراف کردند که با هماهنگی مرجع قضایی در مخفیگاه آنان لوازم سرقتی شامل تلفن همراه، تعدادی مدارک شناسایی و ... کشف شد.

وی افزود: ضمن توقیف متورسیکلت مربوطه، متهمان طی حکمی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.


انهدام باند سرقت احشام با ۵ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پو فرمانده انتظامی ساری گفت: در پی اعلام خبر سرقت احشام در یکی از روستا‌های شهرستان ساری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی بخش فرح آباد این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات و بررسی‌های همه جانبه ماموران موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای به عنوان مظنون در این سرقت‌ها شدند.

وی گفت: با هماهنگی مرجع قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجوئی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت احشام از روستا‌های اطراف اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی ساری در خاتمه فزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه

دادستان شهرستان کرخه گفت: ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان امین ملکشاهی اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضائی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس مأموران پس از سوخت‌گیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کرخه ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

کد خبر 748360

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه