Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@23:43:01 GMT

توانمند سازی مددجویان با اجرای طرح راهبران شغلی

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۲۶۲۶

توانمند سازی مددجویان با اجرای طرح راهبران شغلی

موسی نژاد از اجرای طرح راهبران شغلی با هدف توانمند سازی مددجویان این نهاد خبر داد.

قنبر موسی نژاد با اشاره به اینکه طرح راهبران شغلی طرحی برای کمک به نیازمندان و هدایت و حمایت این عزیزان است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: با اجرای این طرح برخی افراد توانمند می توانند درزمینه تولید و فروش محصولات با افراد روستائیان همکاری لازم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی توانمندسازی اقتصادی  مددجویان به خصوص مددجویان روستایی را از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد برای حمایت از این عزیزان دانست و بیان کرد: پرداخت تسهیلات بانکی راهی برای توانمندی اقتصادی مددجویان روستایی است که توسط کمیته امداد انجام می شود.

 

وی بر فعالیت های فرهنگی و آموزشی توسط کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت: ما در کنار فعالیت های اقتصادی فعالیت های آموزشی و فرهنگی نیز برای مددجویان به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می کنیم.

 

این مقام مسئول توانمندی اقتصادی، در کنار توانمندی فرهنگی و اجتماعی را ضروری دانست و ادامه داد: نبود موقعیت و فرصت شغلی یکی از دغدغه های افراد معتاد است به همین سبب حس مفید بودن در جامعه، حضور در کانون خانواده و ایجاد اشتغال برای آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین به ارائه برنامه‌های متنوع آموزشی در کنار سایر فعالیت ها اشاره کرد و گفت:  128 خانواده بدسرپرست و 500 خانواده به علت متارکه اولویت آموزش و پیشگیری از مصرف مواد مخدر هستند و برای 5 هزار نفر  برنامه آموزش و پیشگیری پیش بینی شده است.

 

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر استان بوشهر خبرگزاری شبستان مجلس عید فطر عید سعید فطر مقاومت دهه کرامت گام دوم انقلاب نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی موسی نژاد اراک کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید اکبر حسینی موخر گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان البرز، ۴ هزار و ۱۲۸ درخواست مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری با موضوع درخواست کمک‌های مالی با سرفصل‌هایی نظیر دارو، درمان، خرید جهیزیه، مالی، ودیعه مسکن و … واصل شد.

وی افزود: بر اساس گزارش پرداخت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز به عنوان متولی پرداخت‌ها، تاکنون به ۲ هزار و ۹۱۰ متقاضی مددجوی بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید استان و غیر مددجویان، ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده و پرداخت به سایر متقاضیانی که در بازه زمانی سفر استانی درخواست داده‌اند نیز در دستور کار است.

کد خبر 6095500

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه