Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته تیم ملی فوتبال پرتغال موفق شد در دیدار مقابل هلند به پیروزی یک بر صفر برسد و عنوان قهرمانی لیگ اروپا را تصاحب کرد.

سلسائو اروپا در شرایطی به قهرمانی رسید که گونزالو گوئدس در دقیقه 60 گل پیروزی بخش یاران رونالدو را وارد دروازه لاله ها کرد.

بر این اساس تیم منتخب لیگ ملت‌های اروپا اعلام شد که بر این اساس 4 بازیکن از پرتغال و 4 بازیکن از هلند در تیم وجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو بازیکن از سوئیس و یک بازیکن از انگلیس هم در این فهرست قرار دارند.

پیکفورد (انگلیس)، آکانجی و امبابود (سوئیس)، دیاز (پرتغال)، دلیخت (هلند)، رافائل (پرتغال)، درون (هلند)، دیونگ (هلند)، برناردو سیلوا (پرتغال)، ممفیس (هلند)، رونالدو (پرتغال)

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرتغال هلند رونالدو لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال

تیم هندبال صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ - ۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

مسی ها با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم