Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقمندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم. 

ارتش مخفی آمریکا در شبکه‌های اجتماعی به دنبال چیست؟

یکی از سایت‌های تحلیلی آمریکایی از شبکه‌ای مخفی در توئیتر خبر داده که با نشر اکاذیب بر علیه جمهوری اسلامی، به دنبال تحقق اهداف آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات جدیدی از پرچمدار آینده سامسونگ منتشر شد +تصاویر

پرچمدار آینده سامسونگ پیش از معرفی رسمی جنجال‌های بسیاری به پا کرده و اطلاعات جدیدی که از این گوشی منتشر شده بر این جنجال‌ها دامن زده است.

حمایت دادگاه از صاحبان خودروهای هیوندا و کیا

داداگاه تجدید نظر در آمریکا مبلغ قابل توجهی را برای تامین مالی صاحبان خودروهای کیا و هیودا در پی تکذیب نقش این دو شرکت در نوسات قیمت سوخت در آمریکا اختصاص داد.

اشتراک گذاری فایل‌ها در اندروید Q آسان‌تر می‌شود +تصاویر

گوگل با تغییر منوی اشتراک گذاری اندروید Q در بروزرسانی اخیر آن، منتشر کردن فایل‌ها در این سیستم عامل را آسان‌تر کرده است.

استفانی جوستن از دلیل عدم حضور خود در عنوان Death Stranding گفت

استفانی جوستن به تازگی در یک مصاحبه از دلیل عدم حضور خود در عنوان Death Stranding علی‌رغم وجود اسمش در بیشتر شایعات، صحبت کرد.

آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ ۲۰ خرداد) +جدول

قیمت انواع تلویزیون از برند‌های مطرح ایران و جهان، به تاریخ ۲۰ خرداد ۹۸ را در این خبر مشاهده کنید.

برترین تصاویر پس‌زمینه (۲۰ خرداد)

برترین تصاویر پس‌زمینه ۲۰ خرداد را از طریق دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران دریافت کنید.

اطلاعات گوشی گیمینگ ایسوس منتشر شد

شرکت ایسوس اولین جزئیات درباره گوشی گیمینگ خود، ROG Phone 2 را اعلام کرد.

مشخصات قدرتمند گلکسی Tab S5، تبلت جدید سامسونگ تائید شد

به تازگی مشخصات گلکسی تب S5 در سایت Geekbench منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای درباره این دستگاه به ما می‌دهد.

ارتقاء ویژگی‌های امنیتی موقعیت‌یابی در سیستم عامل آی‌او‌اس ۱۳

سیستم عامل iOS 13 با مجهز شدن به توانایی‌هایی خاص، عمکلرد بسیار بهتری در مورد موقعیت‌یابی گوشی‌های آیفون از خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها بهترین ها اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی مهندسین از یک لیست حمایت نمی‌کند، گفت: راه‌یابی کاندیداها از یک لیست واحد به مجلس بعید به نظر می رسد.

علیرضا خجسته پور در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسین در مرحله دوم انتخابات در تهران و سایر حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده‌اند، به بررسی نفرات پرداخته و بنا دارد نفرات مورد حمایت خود را از بین چند لیست انتخاب کند.

وی افزود: این افراد از بین لیست‌هایی انتخاب خواهند شد که نفرات آنها به دور دوم رقابت‌ها راه پیدا کرده‌اند؛ بر همین اساس طی سه روز آینده اسامی قطعی را که به هیئت اجرایی و شورای مرکزی ارسال شده به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رسانید.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به لیست‌های راه یافته به مرحله بعدی انتخابات تصریح کرد: جامعه اسلامی مهندسین در دور قبل فقط از لیست شورای ائتلاف و شورای وحدت حمایت کرد اما این بار لیست‌ها تغییر کرده‌اند و بنا داریم ترکیبی ۱۶ نفره از لیست شانا، امنا، جبهه صبح ایران و شورای ائتلاف ارائه دهیم و صرفاً نفرات یک لیست را معرفی نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز برای پیش بینی انتخابات زود است چرا که رقابت تنگاتنگ و سختی بین شورای ائتلاف، شانا، جبهه صبح ایران و امنا در پیش رو است و بنابراین تحلیل می‌شود که ترکیبی از انتخاب نفرات این لیست‌ها را شاهد باشیم و به نظر می‌رسد نفرات یک لیست واحد به مجلس راه پیدا نکنند.

کد خبر 747174

دیگر خبرها

  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • گسترش انتفاضه دانشگاه‌ های آمریکا در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است