Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@14:48:26 GMT

چاقو در دست فرزند میترا استاد چه می‌کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۳۴۰۰

چاقو در دست فرزند میترا استاد چه می‌کرد؟

جزئیات و روایت‌های جدیدی از پرونده نجفی از زبان ساکنین خانه‌شان بیرون آمده است. یکی از خدماتی‌های ساختمان به خبرنگار «خبرآنلاین» گفته است: «بعد از اینکه آژانس رفت یک‌دفعه دیدم که پسر خانم میترا استاد با چاقویی در دستش آمده و می‌گوید می‌خواهم پدرم را بکشم. حال به‌شدت بدی داشت و دهانش کف کرده بود و کاملا در شوک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دائما می‌گفت: مادرم را کشتند و می‌خواهم پدرم را بکشم. ما هم با کمک بقیه چاقو را از او گرفتیم.» آن‌طور که به‌نظر می‌رسد نجفی بعد از قتل در خانه بوده و راننده و پسرش و آن آقا که مشخص نیست چه کسی بوده، وارد ساختمان شده‌اند و نجفی بعد از واکنش پسر میترا استاد از لابی ساختمان فرار کرده است. پسر استاد هم فکر کرده که نجفی از داخل پارکینگ خارج می‌شود، اما نجفی از لابی خارج شده بوده.

کنار مجتمع مسکونی آرمیتا، یک مجتمع اداری است که مدیر ساختمان هم آنجاست. طبق پیگیری‌های خبرنگار «خبرآنلاین»، مدیر ساختمان در مجتمع اداری نبود و تلاش برای ارتباط گرفتن با او به نتیجه‌ای نرسیده است. با این حال یکی از افراد مشغول به کار در این مجتمع می‌گوید: «اختلاف آقای نجفی و میترا استاد حتی در همین یک‌ماهی که اینجا بودند هم مشخص بود. ما که زیاد نمی‌دیدمشان، اما همه می‌دانستند که آقای نجفی اصولا به اینجا نمی‌آید و میترا استاد و پسرش تنها زندگی می‌کنند.» خانه‌ای ۱۷۰ متری که به گفته ساکنانش متری ۴۵ تا ۵۰ میلیون تومان است. «ضمن اینکه اگر کسی هم وارد خانه‌شان شده باشد حتما باید با حضور یکی از این سه نفر بوده باشد؛ چون کسی به جز این سه نفر کلید واحد آپارتمان را ندارند.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: میترا استاد قتل میترا استاد محمدعلی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد

دریافت 3 MB

۲ موتورسوار که در حالت طبیعی نبودند به جوان حمله‌ور شده و با چاقو به گردن او ضربه می‌زنند. متهمان دستگیر شده و این جوان هم در بیمارستان بستری است. چاقو به شریان‌های اصلی برخورد نکرده است.

دیگر خبرها

  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • پیشتازی خاندان‌های نصف‌جهان؛ از تحریم تنباکو تا رهایی از وابستگی غرب در دوران مشروطه
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو