Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:15:41 GMT

تخلف ۷۱ راننده در استان قزوین رسیدگی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۳۶۴۲

تخلف ۷۱ راننده در استان قزوین رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کمیسیون ماده ۱۱ روز دوشنبه با حضور معاون حمل و نقل، رؤسای ادارات حقوقی، حمل و نقل کالا، مسافر و ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، نماینده پلیس راه استان و رؤسای کانون انجمن صنفی رانندگان استان قزوین و انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر استان در محل اداره راهداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی برجعلیزاده در این جلسه اظهار کرد: در جلسات رسیدگی، از رانندگان متخلف نیز دعوت می‌شود تا دفاعیات خود را ارائه کنند و پس از شنیدن موارد مطرح شده رسیدگی به تخلف انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: بیشتر تخلف رانندگان بخش حمل و نقل کالا و مسافر شامل: حمل بار بدون اخذ بارنامه دولتی، حمل بار اضافه بر ظرفیت مندرج در کارت خودرو، نداشتن مهار مناسب بار، رعایت نکردن مقررات حمل بارهای عادی و ترافیکی، رعایت نشدن مقررات حمل بارهای خطرناک، فقدان یا استفاده نکردن از تجهیزات ایمنی، در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به راننده‌ای که نام وی در بارنامه درج نشده و جابجایی مسافر بدون دریافت صورت وضعیت است.

وی بیان کرد: با نظارت جدی بر عملکرد رانندگان تلاش می‌شود ضمن احقاق حق فعالان تلاشگر این عرصه از بروز نارضایتی در میان صاحبان کالا و بار جلوگیری شود.

کد خبر 4637213

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا علیزاده تخلفات رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!

راننده پیشین فرمول یک نظر خود را در مورد وضعیت بازار رانندگان این مسابقات به اشتراک گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ آنتونی دیویدسون به عنوان راننده پیشین فرمول یک و کارشناس کنونی این مسابقات گفت: من واقعاً احساس می‌کنم که بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است. نمی‌دانم این آخر هفته چه اتفاقی رخ خواهد  داد.

دیویدسون افزود: احساس می‌کنم رانندگان جدید به فرمول یک خواهند آمد و برخی رانندگان کنونی ممکن است بروند. این یک تغییر بسیار بزرگ در فرمول یک خواهد بود.

رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس

اخیراٌ مشخص شد فرناندو آلونسو قرارداد خود را با استون مارتین تمدید کرده است و نیکو هالکنبرگ در پایان این فصل هاس را ترک خواهد کرد. این راننده آلمانی چند روز با آئودی به توافق رسید. در ابتدای سال جاری نیز اعلام شد که لوئیس همیلتون از فصل آینده از مرسدس به فراری می‌رود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲