Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ وی ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب پس از چهار دهه دشمنی و برنامه ریزی خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران به این نتیجه رسیده اند که جایگاه ولایت فقیه و مجموعه های ولایی مانند سپاه پاسداران را تضعیف نماید.
صفرپور افزود: از آنجایی که سپاه پاسداران حافظ و مدافع نظام و آرمان های انقلاب و در خدمت مردم و گوش به فرمان ولایت می باشد و دشمنان این واقعیت مهم را به خوبی شناخته اند و درک کرده اند لذا امروز بیش از هر وقت دیگری به سپاه هراسی دامن زده و سعی در تضعیف این نیروی انقلابی و مردمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی در جامۀ عمل پوشاندن به شعار استقلال و آزادی تا حدود زیادی موفق بوده است به شکلی که در بعد استقلال سیاسی وضعیت بسیار خوبی داریم و در بعد استقلال فرهنگی نیز نزدیک به تثبیت این شعار هستیم؛ البته در بعد اقتصادی مشکلاتی داریم که آن نیز قابل برطرف شدن است.
وی هشدار داد: یکی دیگر از برنامه های مهم دشمن ناکارآمد جلوه دادن نظام و سرپوش گذاشتن بر دستاوردهای علمی خیره کننده نظام و ملت ایران در چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می باشد.
سرهنگ صفر پور افزود: دشمن با جنگ اقتصادی و تبلیغات در فضای مجازی و رسانه ای این فکر را به مردم القاء نموده اند که بیشتر مشکلات کشور مربوط به خارج است و اگر دولت و ملت ایران با آمریکا و اروپا سازش کنند تمام مشکلات حل خواهد شد در حالی که واقعیت چیزی عکس این تبلیغات است و امروز این وظیفه تمامی نیروهای بسیجی است که با محوریت مساجد محلّه ها نسبت به روشنگری و اطلاع رسانی صحیح نسبت به وقایع و رخدادهای در حال وقوع اقدام کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد تأکید کرد: دشمنان در هر منطقه ای متناسب با ظرفیت ها و پتانسیل های قومی-مذهبی و امثال آن سعی در ایجاد تفرقه میان آحاد مردم را دارند که لازم است همه نیروهای انقلابی به صورت عام و نیروهای بسیجی و نخبگان به صورت خاص در مسیر روشنگری و بصیرت بخشی به مردم برای حفظ و انسجام و وحدت ملی و خنثی کردن اهداف شوم دشمنان گام بردارند.
وی در پایان با اشاره به موقعیت مکانی مهم حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گفت: بسیجیان عزیز با تمام توان و پر توان تر از گذشته در کنار فرمانده جدید حوزه بوده و در راستای عمل به وظایف و مأموریت های محوله به بهترین شکل ممکن با وی همکاری لازم را داشته باشند.

در این برنامه از زحمات آقای بهرامی تشکر و آقای آقابابائیان به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی گردید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن

خبرگزاری رسمی یمن سبأ، امروز دوشنبه جزئیاتی از خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دستگیری جاسوسان آنها و اعترافات آنها منتشر کرد.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه امنیتی در یمن در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی این کشور (سبأ) گفت که سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی یمن جاسوسهایی را که برای آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کردند را دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش، این مزدوران از طریق افسران و اعضای یک نهاد اطلاعاتی موسوم به نیروی ۴۰۰ (قوة ۴۰۰) به خدمت گرفته شده و تحت فرمان یک فرد تحت تعقیب به نام عمار عفاش بودند. ماموریت این جاسوسان جمع آوری اطلاعات و رصد سایت‌های نظامی وابسته به نیروهای مسلح یمن در سواحل غربی کشور به نفع دشمن آمریکایی و اسرائیلی بود.

به گفته این منبع آگاه، این جاسوس‌ها پس از دستگیری اعتراف کردند که اطلاعات لازم درباره مکان‌های شلیک موشک‌ها و پهپادهای یمن علیه مواضع صهیونیست‌ها و محل قایق‌های نیروهای مسلح را در اختیار دشمن آمریکایی - اسرائیلی قرار می‌دادند. این افراد مختصات مکان‌های مذکور را به اپراتورهای خود در نیروی ۴۰۰ می‌فرستادند تا این مکان‌ها توسط هواپیماهای دشمن آمریکایی و انگلیسی هدف قرار گیرند.

بر اساس اعترافات این جاسوسان، ماموریت دیگر آنها انجام کارهای خرابکارانه‌ای چون تخریب و سوزاندن خودروها و تجهیزات نیروهای مسلح و امنیتی و ترور نیروهای مسلح با هدف منحرف کردن آنها از اهداف تعیین شده و ضربه زدن به جبهه داخلی و بی ثبات کردن جامعه یمنی بود.

بر اساس این گزارش، تصاویری از اعترافات افراد بازداشت شده ساعت ۳ عصر امروز به وقت صنعاء (۳.۳۰ ایران) منتشر خواهد شد.

خبرگزاری سبأ روز گذشته با انتشار پیش‌خبری در این خصوص اعلام کرده بود که جزئیات این خنثی‌سازی عملیات آمریکا و اسرائیل در روز دوشنبه منتشر خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان