Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه آساهی روز سه شنبه با اشاره به اینکه آبه فردا چهارشنبه راهی ایران می شود، نوشت: توافق هسته ای یک قرارداد مهم بین المللی است و وقتی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد کشورش از آن خارج می شود، بسیاری از کشورها از جمله ژاپن را نگران کرد و با بالا گرفتن تنش ها آبه اعلام کرد به تهران می رود تا با مقام های ایران درباره مسایل ذی ربط گفت و گو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این روزنامه تصریح کرد که آبه که کشورش به طور جدی به واردات نفت از خاورمیانه وابسته است، پیشتر وجود چالش ها را مورد تایید قرار داده و درباره سفر به ایران با ترامپ هم رایزنی کرده است.
نخست وزیر ژاپن در مصاحبه مطبوعاتی که ماه قبل با ترامپ در توکیو انجام داد گفت که باید نوعی همکاری بین دو کشور باشد به این معنا که تنش ها با ایران باید کاهش یابد باید کاری کرد که از درگیری نظامی در منطقه پرهیز شود.
گزارش ادامه می دهد که نخست وزیر ژاپن نگران وضعیت خاورمیانه و درگیری نظامی و هر نوع بی ثباتی است او می داند که بسته شدن تنگه هرمز باعث می شود تا عرضه نفت برای ژاپن به خطر بیفتد او دلایل کافی برای سفر به ایران دارد.
 آبه از روز چهارشنبه با هدف کاهش تنش ها میان ایران و آمریکا به تهران سفر می کند دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهوری اسلامی ایران از جمله برنامه های سفر آبه به تهران است.
آساق **۲۳۱**1904**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ١٥ محور اندیمشک به شوش، پل کرخه - سه راهی دهلران رخ داد که با وقوع این حادثه یک تیم امداد و نجات در جاده به همراه یک خودرو نجات از پایگاه دانیال نبی (ع) شوش به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی و اقدامات اولیه و ایمن‌سازی خودروها، سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

شعبانی اظهار کرد امداد رسانی به این حادثه ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: رانندگان برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام مواجهه با حوادث جاده‌ای با شماره ندای امداد ١١٢ تماس و یا به نزدیکترین پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

کد خبر 6092747

دیگر خبرها

  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق