Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@14:18:57 GMT

کمک یک میلیارد تومانی خیرین همدانی در جشن گلریزان

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۸۶۸۱

کمک یک میلیارد تومانی خیرین همدانی در جشن گلریزان

روحانی منش گفت: طی برگزاری جشن گلریزان در اقصی نقاط استان همدان مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع‌آوری شد.

«یدالله روحانی منش»در گفتگو  با خبرنگار شبستان در همدان، گفت: هر ساله همزمان با ماه مبارک رمضان در اقصی نقاط کشور جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اضافه کرد:  در خرداد‌ماه سال جاری نیز جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در بسیاری از شهرستان‌های استان برگزار و مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان جمع‌آوری شد.

 

با بیان اینکه به دنبال برگزاری جشن گلریزان در دو شهر نهاوند و لالجین هستیم، گفت: در جشن گلریزان شهرستان‌های رزن و تویسرکان به ترتیب، ۱۳۰ و ۱۶۰ میلیون تومان کمک نقدی توسط خیرین نیک اندیش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمع آوری شد.

 

روحانی‌منش ادامه داد: در جشن گلریزان شهرستان‌های کبودرآهنگ، فامنین ملایر و بهار نیز به ترتیب ۵۰ میلیون تومان، ۱۶۰ میلیون تومان، بیش از ۱۰۰ میلیون و ۱۵ میلیون تومان توسط خیرین و حاضران در مراسم جمع آوری شد.

 

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه جشن گلریزان شهر همدان، ۲۳ ماه رمضان برگزار شد، عنوان کرد: در این مراسم مبلغی حدود ۶۵۰ میلیون تومان توسط خیرین جمع آوری شد.

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر مجلس نماز عید فطر عید فطر مسکن شبستان بیرجند بیرجند مسجد عید سعید فطر روحانی منش جشن گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: مجمع خیرین برنامه ها و خط مشی ستاد عتبات را ادامه می‌دهد و از ظرفیت آنان برای تقویت برنامه‌ها استفاده می کند.   سردار حکمتیان افزود: با برگزاری این مجمع در استان اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا شاهد فعالیت مجمع خیران حرم ساز استان باشیم.   وی اضافه کرد: این مجمع در مسیر اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیرین برای تسریع در بازسازی این اماکن مقدس فعالیت خواهد کرد.   سردار حکمتیان گفت: در انتخابات مجمع خیرین حرم ساز استان از بین ۷۰ داوطلب برای حضور در هیات امنا و بازرسی با رای گیری، افرادی برای اعضای اصلی هیات امنا انتخاب می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در حوزه علمیه آخوند همدانی
  • حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی