Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: با ایجاد بسترهای جدید مخابراتی به دنبال ارائه خدمات نوین و با کیفیت بالاتر به مشترکین هستیم و تمام توان و امکانات شرکت مخابرات در اختیار توسعه همه جانبه و توسعه بازار ICT استان قرار می‌دهیم. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن آذری نصرآباد صبح امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ارتباطات استان در زمینه بسترهای ارتباطی به بیان عملکرد و دستاوردها و برنامه‌های آتی مخابرات منطقه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسترهای جدید مخابراتی در استان ایجاد می‌شود

 سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: با ایجاد بسترهای جدید مخابراتی به دنبال ارائه خدمات نوین و با کیفیت بالاتر به مشترکین هستیم.

وی ضمن اعلام آمادگی هرگونه تعامل و همکاری با دستگاه‌های مختلف بیان کرد تمام توان و امکانات شرکت مخابرات در اختیار توسعه همه جانبه و توسعه بازار ICT استان قرار می‌دهیم.

تحلیل بودجه نهادهای فناوری اطلاعات و ارتباطات براساس لایحه بودجه 98مازندران قطب توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور شودسهم فناوری اطلاعات و ارتباطات از اقتصاد ایران 1.52 درصد شد

آذری افزود: جلب رضایت مشتریان از اولویت‌های اصلی مخابرات منطقه است و تلاش مجموعه مخابرات براین است که در مسیر توسعه ارتباطات قدم بردارد و گره گشای کار مردم باشد.

شاخص‌های مخابراتی و ارتباطی در استان ارتقا یابد

استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: یکی از اصلی‌ترین لوازم و پیش نیازهای توسعه پایدار در دنیای امروز بهبود و ارتقای شاخص‌های مخابراتی و ارتباطی است تا شاهد تحولات و فعالیت‌های چشمگیری در حوزه ارتباطات استان باشیم.

محمدصادق معتمدیان ضمن ارائه توصیه‌های لازم در زمینه بحث مدیریت به اهمیت مردمداری و پیگیری نیاز و درخواست‌های به حق مردم اشاره کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع و میز خدمت باید از اصلی‌ترین اولویت‌های در استان به منظور خدمت رسانی بیشتر و رفع دغدغه مردم باشد که این امر همت و تلاش بیش از پیش مسئولین استان را می‌طلبد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا افزایش می‌یابد

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی امروز به تدریج افزایش ابر را در منطقه خواهیم داشت.

او افزود: از فردا با نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان تا پنجشنبه، بیشتر در ساعات عصر و شب علاوه بر وزش تند باد و گرد و خاک، وقوع رگبار و رعد و برق نیز در نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود.  

لطفی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه درح ۲ میلی متر و طبسین یک میلی متر بارش را گزارش کردند.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی عنوان کرد: صبح امروز خنک‌ترین ایستگاه استان در  سربیشه با کمینه دمای ۹ درجه  سلسیوس  و روز گذشته دهسلم با بیشینه ۳۶ درجه سلسیوس گرمترین نقطه گزارش شده  است.

او عنوان کرد: برای مرکز استان نیز تغییرات دما در ۲۴ ساعت گذشته  بین ۱۲ و ۲۷ درجه سلسیوس ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر