Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، توفیق عنافچه، رییس مرکز بهداشت اندیمشک گفت: افراد ۳۰ سال به بالا در تمام مناطق شهری و روستایی این شهرستان ۱۴ هزار نفر در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون  غربالگری شده اند و این امر تا ۱۵ تیر ادامه دارد.

وی افزود: ۴۰ درصد از مبتلایان به فشارخون بالا، از بیماری خود آگاهی ندارند و زمانی متوجه مشکل می‌شوند که به دلیل مشکلات شدید جسمی یا بروز حمله‌های قلبی به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنافچه بیان داشت: در ۳۲ خانه بهداشت در مناطق روستایی بخش الوار سنجش سلامت فشارخون به صورت رایگان انجام می‌شود ضمن اینکه در مجموع در شهرستان ۹۰ هزار نفر جامعه هدف در اجرای طرح هستند.

رییس مرکز بهداشت اندیمشک تصریح کرد: تمام واحد‌های بهداشتی شماره یک دکتر خیر اللهی، شماره ۲ کوی شهدا، شماره ۳ کوی رسالت، شماره ۴ خ اسحاق روشنی، شماره ۵ کوی لور و ۱۱ و همچنین پایگاه‌های زیر پوشش این ۵ مرکز، با همکاری فعال درمانگاه‌های بخش خصوصی و مطب‌ها در سطح شهر و ۷ مرکز دیگر در شهر آزادی، شهر چمگلک، دوکوهه، شهر حسینیه، شهر بیدروبه، جااردو و مازو این طرح را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/م

اجرای طرح ملی فشار خون در اندیمشک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت مأموران انتظامی حمله ور می‌شود که مأموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

وی عنوان کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

نورمحمدی گفت: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 6096543

دیگر خبرها

  • سالمندان مبتلا به فشار خون بالا چه بخورند؟
  • پیش بینی غربالگری ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در لردگان
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • مزایا و معایب استفاده از لوله مانیسمان و لوله اسپیرال به عنوان لوله گازی چیست ؟
  • تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • تصاویر | رودخانه دز پس از بارش شدید باران
  • فشار خون عامل مرگ سالانه ۱۰ میلیون نفر در جهان
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد