Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:10:15 GMT

مزایای کفپوش اپوکسی برای پارکینگ منازل

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۹۲۲۶

مزایای کفپوش اپوکسی برای پارکینگ منازل

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این کفپوش در ابتدای امر حالت مایع دارد ولی بعد از اجرا در پارکینگ، حالت جامد پیدا می‌کند و بسیار سخت می‌شود. از این کفپوش می‌توان در مجتمع‌های تجاری، مسکونی و مراکز خرید بهره برد. کفپوش اپوکسی تولید شرکت دانش بنیان ماناپلیمر نسبت به تردد وسایل نقلیه بسیار مقاوم بوده و بی درز و آب بند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو هزینه نگه‌داری آن نسبت به سنگ و بتن بسیار کمتر است و به راحتی تمیز می‌شود.

کفپوش اپوکسی پارکینگ مزایای متعددی نسبت به سنگ و بتن دارد. یکی از مزایای مهم این کفپوش‌ها قابلیت خط کشی، علامت‌گزاری و شماره‌گزاری آن است. به این ترتیب می‌توان محل عبور و مرور وسایل نقلیه را در پارکینگ های تجاری و مراکز خرید نمایش داد.

کفپوش پارکینگ کاملاً بدون درز و ترک است و ظاهری یکنواخت ارائه می‌دهد. یکپارچگی و عدم وجود درز باعث می‌شود آلودگی‌ها روی آن تجمع نکنند. به عنوان مثال تصور کنید یک خودرو روغن ریزی دارد، اگر کف پارکینگ بتن باشد روغن در آن نفوذ می‌کند و شستشوی آن بسیار سخت می‌شود ولی کفپوش اپوکسی نسبت به روغن و آلودگی های مشابه بسیار مقاوم است. به بیان دیگر روغن هرگز در آن نفوذ نمی کند و به راحتی می‌توان آن را تمیز کرد.

یک برتری بسیار مهم کفپوش اپوکسی پارکینگ ضخامت اجرایی پایین آن است. این عامل باعث می‌شود مهندسین عمران دغدغه کمتری جهت ارتفاع سقف داشته باشند. کفپوش‌های اپوکسی حداکثر ۳ میلی‌متر ضخامت دارند. این موضوع باعث می‌شود در هر متر مربع، بار مرده بسیار کمی به ساختمان تحمیل شود.

کفپوش اپوکسی نه تنها ظاهری مدرن و تمیز به ارمغان می آورد بلکه مقاومت و عمر بسیار بالایی دارد. هزینه این کفپوش‌ها در بسیاری از موارد کمتر از سنگ است. این کفپوش‌ها را می‌توان در سه نوع اجرا کرد. سطح صیقلی، سطح پوست پرتغالی و سطح سیلیس‌پاش. سطح صیقلی کاملاً صاف بوده و بسیار چشم نواز است. سطح پوست پرتغالی جهت کاهش انعکاس نور استفاده می‌گردد. در سطوح شیب‌دار و رمپ‌ها عموماً کفپوش پارکینگ را به صورت سیلیس‌پاش اجرا می‌کند تا اصطکاک افزایش یابد.

شرکت دانش بنیان ماناپلیمر با بیش از ۱۱ سال سابقه و اجرای بیش از ۲۰۰ پروژه موفق در سرتاسر ایران، آمادگی خود را جهت تولید و اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگ را اعلام می‌دارد.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4637647

منبع: مهر

کلیدواژه: پارکینگ ساختمان سازی واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

دیگر خبرها

  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • مزایای کریدور حمل‌ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ
  • آبیاری بیش از ۸۰ درصد کشت‌های سبزی و صیفی در آذربایجان غربی با سیستم نوار تیپ
  • ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است