Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهشید چوبکار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال همزمان با عید فطر یک هزار و ۱۰۰ پایگاه دولتی و غیر دولتی بهزیستی زکات شهروندان تهرانی را جمع آوری کردند.

وی افزود: پیش از عید فطر کارشناسان بهزیستی استان تهران و مراکز مربوطه اقدام به شناسایی مددجویان نیازمند کردند تا به سرعت بعد از جمع آوری به آنها پرداخت کنند که این امر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران ادامه داد: همچنین بخشی از این زکات فطره به مراکز شبانه روزی و شیرخوارگاه‌ها برای صرف هزینه‌های درمان و مواد غذایی مددجویان بهزیستی واریز شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۹۰ میلیون تومان زکات فطره جمع آوری شده بود گفت: وجوهات دریافت شده در حوزه کمک هزینه درمان، تأمین مسکن، اشتغال، جهیزیه و تهیه مواد غذایی و سایر موارد مددجویان سازمان بهزیستی هزینه شد.

چوبکار بیان داشت: سال گذشته کل کمک‌های غیرنقدی و نقدی شهروندان تهرانی به مددجویان بهزیستی بیش از ۴۶ میلیارد تومان بود که صرف امور مختلف آنان شد.

وی خاطر نشان کرد: هموطنان می‌توانند از طریق دو شماره حساب پشتیبان مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان تهران شامل شماره حساب ۹۵۹۵۹۵۹۵۹۵ نزد بانک رفاه شعبه مستقل مرکزی و یا از طریق شماره حساب ۰۲۳۳۳۳۳۳۰۰۰۰۱ بانک آینده شعبه جام جم، شماره کارت ۶۳۶۲۱۴۷۰۱۰۰۰۹۴۲۹ و با شماره گیری کدهای دستوری #۵۵۵*۷۲۴* و یا #۲*۶*۷* کمک‌های خویش را برای کمک به جامعه هدف نیازمند سازمان بهزیستی واریز کنند.

تهران/۸۱۳۸//‏۶۱۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زکات فطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک در محور رودهن – تهران در محدوده جاجرود،  آزادراه پردیس – تهران در محدوده تونل شماره یک و  آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده های ینگی امام کمال شهر و مهرویلا حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود:در آزادراه کرج – قزوین محدوده کمال شهر، ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز ترافیک نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.  

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور ادامه داد:در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، ایلام، همدان، مرکزی، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کردستان، لرستان و کرمانشاه بارش باران اعلام شده است.

شیرانی به رانندگان هشدار داد در روزهای بارانی، از سرعت خود بکاهند و فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.  

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • لزوم جمع آوری پایانه قدیم شرق در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا