Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:08:33 GMT

وکیل شاکی پرونده تعرض «نیمار» شکایت خود را پس می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۹۵۷۱

وکیل شاکی پرونده تعرض «نیمار» شکایت خود را پس می گیرد

«دانیلو گارسیا دو آندراده» وکیل ترینداد گفته است که وی از موکل خود درخواست کرده تا ویدئوی خام و بدون ویرایش دومین ملاقات خود با نیمار را در اختیارش قرار دهد اما ترینداد مدعی است که تبلتی که ویدئوی مذکور در آن ذخیره شده، به سرقت رفته است.

در سوی مقابل، نیمار اتهامات مطرح شده علیه خود را قویاً تکذیب کرده است؛ اتهاماتی که از ملاقات وی با ترینداد در هتلی در پاریس در تاریخ ۱۵ ماه مه سال جاری نشأت گرفته و مرد برزیلی مصرانه بر این باور است که هر چه بین آنها رخ داده با رضایت طرفین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلویزیون رکورد تی وی برزیل هفته گذشته کلیپی ویرایش شده از ملاقات طرفین دعوی در اتاق یک هتل را روی آنتن برد اما ترینداد تاکید کرده است که نسخه کامل و بدون ویرایش این کلیپ هفت دقیقه‌ای را در اختیار دارد؛ ادعایی که در صورت صحت داشتن، دفاعیات نیمار را به شدت زیر سوال خواهد برد.

با این وجود، حالا ترینداد مدعی شده که تبلت حاوی این ویدئو کلیپ از منزل وی به سرقت رفته است.

در ویدئویی که نیمار هفته گذشته در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، مصرانه بر بی گناهی خود تاکید داشت و مدعی شد که وی قربانی نقشه اخاذی شده است.

ورزشی **۳۹۹۱**۲۰۲۴

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد

نیمار از دنبال کنندگانش خواسته است تا به یاری آسیب دیدگان بشتابند. 

نیمار، ستاره الهلال، پس از ارائه کمک‌های غذایی به سیل‌زدگان برزیل، پیامی منتشر کرد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، این روزها، سیلی گسترده پس از بارش شدید باران در سراسر برزیل جاری شده است. طبق آخرین گزارش‌های رسانه‌ها، نزدیک به 85 نفر جان خود را از دست داده‌اند و حدود ۱۵۰ هزار نفر از خانه‌های خود آواره شده‌اند. در این زمان سخت، نیمار ستاره برزیلی با ارسال کمک‌های غذایی به کشورش و تشویق مردم به کمک بیشتر، دست یاری رساند.

این ستاره 32 ساله تصویری از یک هواپیمای حامل کمک‌های غذایی به برزیل را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت:

اصلا دوست ندارم همه کارهایی را که انجام می‌دهم یا کمک‌هایی که می‌کنم را به اشتراک بگذارم، چرا که کسی که این کار را انجام می‌دهد، آن را از ته قلبش انجام می‌دهد، نه برای دیده شدن. بنابراین، این پست برای تشویق بیشتر مردم به کمک است. می‌خواستم از خلبانان هواپیما و همه افراد مشارکت کننده، تشکر کنم. از راه دور دعا می‌کنم که همه چیز به حالت عادی برگردد... حواس پدرم به من هست و تمام کمک‌های ممکن را انجام می‌دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی اعلام کرد: افزایش تعرض به جنگلبانان در سال جاری
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • اعلام ختم رسیدگی به پرونده امیرحسین مقصودلو/ تتلو: اشتباهم را می‌پذیرم + عکس
  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • ختم رسیدگی به پرونده تتلو با یک اشتباه کردم ساده | آموزش مناسبی ندیدم!
  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • گفت و شنود/ عین حقیقته!
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • نحوه رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در سند تحول