Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، صبح امروز گفت‌وگویی از اسامه حورانی مسئول روابط عمومی انجمن دانشجویان فلسطینی با ایسکانیوز منتشر شد که در این گفت‌وگو به مسئله عدم جذب دانشجویان فلسطینی در ایران با تصمیم‌ وزارت علوم پرداخته شد.

حورانی در این مصاحبه اعلام کرد که متأسفانه تعداد دانشجویان هر روز کمتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون از حدود 2 سال قبل، دانشجوی جدید‌الورودی نداشته‌ایم.

وی همچنین عنوان کرد که برخی محدودیت‌ها از سوی وزارت علوم به وجود آمده که منجر شده است دانشجوی جدید‌الورود نداشته باشیم. در غزه و مناطق مختلف فلسطین متقاضی زیادی برای تحصیل در دانشگاه‌های ایران داریم؛ اما امکان آمدن آن‌ها به ایران سخت شده است.

وزیر علوم: از پذیرش دانشجویان فلسطینی اطلاعی ندارم

با پیگیری خبرنگار ایسکانیوز در خصوص ادعای مطرح شده از سوی مسئول روابط عمومی انجمن دانشجویان فلسطینی، منصور غلامی در گفت‌و‌گو با ایسکانیوز درباره مسأله عدم پذیرش دانشجوی فلسطینی جدید، از سوی وزارت علوم گفت: من از این مسأله اطلاع دقیقی ندارم؛ اما ما همچنان از کشورهای مسلمان از جمله فلسطین، برنامه جذب و پذیرش دانشجو را در دستور کار داریم. این فرآیندی است که در طول چند سال گذشته وجود داشته و در خصوص توقف آن، به من گزارشی منتقل نشده است.

وی افزود: اگر چنین موردی صحت داشته باشد، حتما پیگیری می‌کنم تا متوجه شوم که مشکل از کجا بوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه وزارت علوم از تمام کشور‌های جبهه مقاوت، پذیرش دانشجو دارد خاطر‌نشان کرد: در جریان جلسات اخیری که داشته‌ایم، آمارها نشان می‌دهد که تعداد این دانشجویان نه تنها کم نشده است؛ بلکه افزایش هم پیدا کرده است.

غلامی با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد دانشجویان خارجی مقیم ایران ندارد؛ تصریح کرد: حوزه معاونت دانشجویی، آمار دقیق این دانشجویان را در دست دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من این مسأله را بررسی می‌کنم تا ببینم اگر چنین اتفاقی افتاده است، چه دلیلی داشته است.

انتهای پیام/

286 / 320 منصور غلامی وزیر علوم انجمن دانشجویان فلسطینی دانشجویان فلسطینی مقیم ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: منصور غلامی وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی وزارت دفاع (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمای زیبایی از خلیج فارس از ایستگاه فضایی (فیلم) نام خلیج فارس در نقشه های سنگی ۲۰۰۰ ساله رم (فیلم) پوتین هم از واژه خلیج فارس استفاده کرد

دیگر خبرها

  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • اولین واکنش دولت به اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا توسط دانشگاه های ایران
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • اعلام آمادگی دانشگاه های ایران برای پذیرش دانشجویان معترض آمریکایی
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی وزارت دفاع (فیلم)
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری