Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:38:42 GMT

بحث آوردن مربی قزاق از اول هم صحت نداشت

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۰۱۲۹

بحث آوردن مربی قزاق از اول هم صحت نداشت

عیسی گل محمدی سرپرست سابق تیم ملی بوکس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط فعلی تیم ملی گفت: به نظر من نباید در این موقعیت اکبر احدی را از سرمربیگری تیم ملی بر می‌داشتند. متأسفانه ثوری صلاحیت تصمیم گیری ندارد و بسیار احساسی است.

وی افزود: گرچه خود من در بسیاری موارد از احدی گلایه دارم ولی دست وی در مسابقات خالی بود و هر کس دیگری هم جای او بود نتیجه نمی‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثوری ادعا کرد که مربی خارجی می‌آورد اما در واقع به جامعه بوکس دروغ گفت و آنها را فریب داد. معتقدم تنها کار درستی که وی انجام می‌دهد این است که زنگ خانه‌اش را درست می‌زند!

کارشناس بوکس ادامه داد: بحث آوردن مربی قزاق از اول هم دروغ بود. فدراسیون بوکس پول قبض تلفن‌هایش را هم نمی‌تواند پرداخت کند آن وقت می‌خواهد ماهی ۷۰-۸۰ میلیون به مربی خارجی بدهد؟

وی ادامه داد: نمی دانم چه اصراری به آوردن مربی خارجی است؟ به نظر من در حال حاضر همین مربیان داخلی مثل اصغر اشرفی و همایون امیری بهتر از مربی خارجی نتیجه می‌گیرند.

گل محمدی تصریح کرد: بزرگترین خدمتی که ثوری می‌تواند به جامعه بوکس کند این است که استعفا بدهد و برود. هر یک روز ماندن ثوری در فدراسیون، بوکس را به اندازه دو سال عقب می‌اندازد. از مسعود سلطانی فر که مدیر مدبری است می‌خواهیم تا برای نجات ورزش بوکس فکری کند.

وی افزود: بوکسورهای ما کرایه اتوبوس تا خانه‌هایشان را هم ندارند آن وقت رئیس و دبیر فدراسیون در مسابقات مختلف در هتل‌های گران قیمت خارجی اقامت دارند. کسی دلش به حال بوکس نمی سوزد که شاهد این اتفاقات هستیم. با این وضعیت رؤسای هیأت‌های استانی هم بسیار عصبانی هستند و بعید است به زودی خودشان دست به کار نشوند.

کد خبر 4637717

منبع: مهر

کلیدواژه: بوکس فدراسیون بوکس حسین ثوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • دست بالای رُم برای پایین آوردن رقم بند خرید آزمون
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • بیرون آوردن پیکر شهدا در شمال نوار غزه