Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به استقبال گسترده مردم نوعدوست و نیکوکار استان از برنامه های جشن رمضان، گفت: ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط مردم مساعدت شد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد آذربایجان شرقی، محمد کلامی با تقدیر از مشارکت‌های مردم، خیران و حامیان در برگزاری هر چه با شکوهتر جشن رمضان امسال اظهار داشت: در نتیجه مشارکت گسترده نیکوکاران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد، میزان کمک‌های مردمی در ماه رمضان افزایش چشمگیری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشد 1.1 برابری کمک‌های نقدی مردم نوع دوست آذربایجان شرقی در برنامه‌های ماه مبارک رمضان افزود: برآورد ما برای اجرای برنامه‌های جشن رمضان حدود 6 میلیارد و 500 میلیون ریال بود که بااستقبال گسترده مردم خیر استان حدود هفت میلیارد و دویست میلیون ریال محقق شد.

جشن رمضان در استان گلستان برگزار می‌شود1125 حامی جدید در جشن رمضان در زنجان ثبت نام کردندایرج نوذری میهمان جشن رمضان/بهنوش بختیاری به ضیافت شبکه یک، دعوت شدخرم‌آباد|مجموعه جشنواره‌های "جشن رمضان" در لرستان برگزار می‌شودشهرکرد| جشن رمضان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

کلامی در تشریح مشارکت‌های مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز گفت: بدنبال برنامه‌های مختلف حامی یابی در ماه رمضان پنج هزار و 983 حامی برای 6 هزار و 233 کودک یتیم و محسنین جذب شد که این همت مردم آذربایجان شرقی قابل تحسین است.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به افزایش 58 درصدی مجموع زکات فطره و کفارات نسبت به سال گذشته اظهار داشت: مومنان روزه دار استان بالغ بر 6 میلیارد و 700 میلیون ریال زکات پرداخت کردند که این رقم در سال گذشته حدود چهار میلیارد و 200 میلیون ریال بود.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی

گوزلی در برنامه طبخ غذای‌های گونه آبزی و عرضه آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای عنصرود در بخش مرکزی اسکو بر اهمیت مصرف غذا‌های دریایی و آبزیان در سبد غذایی مردم تاکید کرد و گفت: میزان سرانه مصرف غذا‌های دریایی در آذربایجان شرقی حدود ۸ کیلوگرم است که این میزان در کل کشور ۱۴ کیلوگرم بوده و از این نظر استان ما در رتبه‌های پایین مصرف قرار دارد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از انجام اقدامات لازم در جهت توسعه و ترویج مصرف غذا‌های دریایی در استان خبر داد و افزود: در این راستا هر ماه در یکی از روستا‌های کم برخوردار استان آذربایجان شرقی برنامه طبخ و عرضه غذا‌های گونه آبزی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و امروز نیز شاهد طبخ ۳۰۰ پرس ماهی آماده و توزیع آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای هدف گردشگری عنصرود در بخش مرکزی اسکو هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود