Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با این تغییرات صورت گرفته کار تغییرات در سالجاری به پایان می‌رسد چراکه سال مهمی را در پیش رو داشته و بحث انتخابات نیز بر اهمیت آن افزوده است.

وی ادامه داد: این تغییرات را نمی‌توان خانه تکانی دانست چراکه همه فرمانداران از بین همین افراد حاضر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: داشتن تائیدیه دستگاه‌های ذیصلاح در استعلام ها، شایسته سالاری، اعتقاد راسخ به اصول جمهوری اسلامی و برنامه‌های دولت از جمله معیار‌های انتخاب فرمانداران است.

️ وی افزود: اینکه ببینیم چند نفر از این مذهب و آن مذهب هستند و چه تعداد از یک قوم و قبیله خاص هستند اصلاً در گزینش ما قرار ندارد و از هیچ شخصی توصیه نپذیرفته ایم و می‌توانم با جدیت بگویم که با توصیه هیچکس هیچ فرمانداری را منصوب نکرده ایم و فرمانداران ما وامدار هیچ شخصی نیستند.

️زینی وند اظهار داشت: فرآیند انتخابات در سطح استان‌ها به گونه ایست که هیات اجرایی، هیات نظارت استانها، هیات بازرسی وزارت کشور، هیات نمایندگان کاندیداها، نمایندگان خبرگزاری‌ها و نمایندگان احزاب در ستاد‌های انتخاباتی حضور دارند و این ساختار چند وجهی که همه همدیگر را چک و بررسی می‌کنند به گونه ایست که غیرممکن است در آن تقلبی صورت گیرد.

انتهای پیام/گ

تغییر فرمانداران درسیستان وبلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد

پیکر بی‌جان دو فرد غرق شده در رودخانه نیاتک منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر شهرستان هیرمند از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، جسد دومین غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

روز گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک غرق شدند که با تلاش حاضرین دو نفر نجات پیدا کردند و دو برادر 14 و 19 ساله در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • بهبود کیفیت محصولات کشاورزی با تلاش متخصصان بومی
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان