Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  رضا سراج   امروز  در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه سیل اخیر در استان لرستان گفت: در شهرستان چگنی لرستان و حوالی بخش ویسیان، روستایی به استعداد ۱۳ خانوار به نام «چم حسین» در جریان سیل اخیر ناپدید شد و تماماً زیر آب رفت.

وی افزود: در همین راستا قرارگاه عملیات فرهنگی جهادی کربلاء با پشتیبانی و همراهی بسیاری از گروه‌های جهادی و مردمی در این بخش شروع به کار عمرانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول قرارگاه عملیاتِ فرهنگی جهادی کربلا با اشاره به ساخت ۱۸ منزل در شهرک المهدی واقع در روستای چم دیوان شمال خاطر نشان کرد: مصالح استفاده شده در منازل فوق از بهترین اجناس موجود در بازار ایران و با نگاه به اقتصاد مقاومتی در حال اجرا بوده است.

سراج ادامه داد: فعالیت‌های این قرارگاه جهادی در سیل اخیر استان لرستان در فاز اول پخش مواد غذایی، بهداشتی و گرمایشی بین مردم عزیز سیل زده بود.

وی خاطرنشان کرد: در فاز دوم، ساخت و ساز ۱۸ منزل مسکونی برای خانواده‌های روستای ۱۰۰ درصد تخریب شده چم حسین را با همت خیرین و جهادگران بسیجی آغاز کردیم که در عید سعید فطر موفق به تحویل ۲ واحد آنها در مدت ۴۰ روز شدیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس