Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی خطاب به متجاوزان در ائتلاف عربی گفت که بانک اهداف این جنبش روز به روز گسترده‌تر می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله در سخنانی اظهار کرد: نظام عربستان و امارات را به توقف تجاوزگری علیه ملت یمن توصیه می‌کنیم، چرا که ما غافلگیرکننده‌هایی در اختیار داریم و از غیرنظامیان می‌خواهیم که از اهداف نظامی و حیاتی در عربستان و امارات دور شوند، چراکه این اهداف برای ما مشروع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای مسلح می‌توانند چندین عملیات را در آن واحد و بر اساس گزینه‌های موجود انجام دهند. بانک اهداف ما روز به روز گسترده‌تر می‌شود و این اهداف با صوت و تصویر مستند شده‌اند.

یحیی سریع در ادامه خاطرنشان کرد: به لطف خدا به زودی به قاعده فرودگاه در مقابل فرودگاه، دندان در مقابل دندان و چشم در مقابل چشم می‌رسیم و دوره پس از عملیات نهم رمضان دیگر مانند دوره پیش از آن نیست و متجاوزان باید حساب این کار را بکنند.

وی با اشاره به حمله پهپادی اخیر انصارالله به پایگاه ملک خالد عربستان در عسیر نیز گفت: پایگاه هوایی ملک خالد از جمله بزرگترین پایگاه‌های نظامی متجاوزان است و نقطه آغاز اجرای اهداف متجاوزانه به سمت اراضی یمن به شمار می‌رود.

این مقام یمنی تصریح کرد: در حمله اخیر انبارهای تسلیحات و رادارهای پیشرفته و جدید و اتاق‌های کنترل پایگاه هوایی ملک خالد عربستان هدف قرار داده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عربستان یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد

کاغذ خبر عنوان مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های ایسکانیوز است که در پایان هر روز منتشر می‌شود.

برای دریافت فایل پی‌دی‌اف حاوی لینک مطالب می‌توانید اینجا کلیک کنید

پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است اسناد بالادستی آموزش عالی یکپارچگی ندارند/ تورم قوانین معضل جدی نظام دانشگاهی محصولات دانشجویان دانشگاه آزاد به بازار «چارسوق» رسید/ تاسیس ۵۰ فروشگاه آنلاین انحطاط اخلاقی یا استثمار به بهانه تولید علم رفع محدودیت تحقیقات نظامی در آلمان/ ۶۰ دانشگاه آلمانی متعهد به تحقیقات غیرنظامی هستند نیمی از افراد بالای ۶۵ سال بی‌دندان هستند / چرا دندان پزشکان با بیمه‌ها قرارداد نمی‌بندند؟

عاطفه اسحاقی کد خبر: 1228920 برچسب‌ها کاغذ خبر

دیگر خبرها

  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • ببینید | لحظه انهدام پهپاد MQ9 آمریکا توسط انصارالله یمن
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم