Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@23:01:39 GMT

تغییر در شیوه بخشش اضافه خدمت‌های سربازی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۶۷۰۷

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح توضیحاتی را درباره بخشش اضافه خدمت ناشی از غیبت و تأثیر غیبت در درجه و حقوق سربازان ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اضافه خدمت‌های ناشی از غیبت از سربازی گفت: از مدتی قبل تصمیم گرفتیم که مساله بخشش اضافه خدمت ناشی از غیبت سربازان را به فرماندهان یگان‌ها تفویض کنیم و آنان این اختیار را دارند که بر اساس نوع رفتار و حسن اخلاق سربازان، تا دو سوم این اضافه خدمت را ببخشند اما دیگر این‌طور نیست که قبل از اعزام خدمت اعلام شود که اضافه خدمت ناشی از غیبت بخشیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح همچنین با تاکید بر اینکه مسئولان یگان‌ها اجازه صدور اضافه خدمت انضباطی برای سربازان را ندارند، گفت: ستادکل نیروهای مسلح بارها تاکید کرده که نباید اضافه‌خدمت انضباطی برای سربازان صادر شود و در همین راستا نیز هیچ مسئولی در یگان‌ها حق ندارد که چنین اضافه خدمتی را برای سربازان صادر کند.   کمالی درباره اینکه آیا غیبت تأثیری در حقوق و دریافتی سربازان دارد یا خیر؟ هم گفت: غیبت تأثیری در مبلغ پرداختی ماهانه سربازان ندارد. حتی برخی از سربازان تصور می‌کردند که در ماه‌های اضافه خدمت حقوقشان قطع می‌شود که این مساله نیز درست نیست و سربازان در ایام اضافه خدمت به میزان ماه‌های دیگر حقوق می‌گیرند.   رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در مورد تأثیر غیبت بر درجه‌های سربازان نیز اظهارکرد: درجه سربازان تابع شرایطی خاص خود است، مواردی مانند مدرک تحصیلی و شرایط عمومی فرد در این مساله تأثیرگذار است و درجه ربطی به غیبت ندارد.   انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟

به گزارش پارس نیوز، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند. منبع : اقتصاد100


 

دیگر خبرها

  • ثبت نام مشوق‌های سربازان ماهر از ۱۵ اردیبهشت‌ماه
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • اعلام جزئیات مشوق های سربازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟