Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف از ابتدای هفته در شهرستان‌های فارس و در دو بخش بانوان و آقایان آغاز شده است،گفت: مسابقات قرآن شهرستان جهرم در روز‌های ۱۸ و ۱۹ خرداد ماه امسال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در شهرستان لارستان نیز مسابقات قرآن روز ۲۰ خردادماه امسال در حرم مطهر امامزاده میرعلی‌بن الحسین (ع) در دو بخش بانوان و آقایان انجام شد که مسابقات شهر اوز نیز همزمان  با مسابقات لارستان برپا شد.

موسوی با بیان اینکه مسابقات قرآن ۲۱ خرداد ماه امسال نیز در سه شهرستان فارس برگزار شده است، افزود: مسابقات قرآن شهرستان ارسنجان در مؤسسه قرآنی کوثر هدایت فرقان، بخش بانوان شهرستان سپیدان در دارالقرآن الغدیر، بخش آقایان  در اداره اوقاف این شهرستان و در شهرستان کوار نیز در جامعة القرآن برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: مسابقات قرآن بخش بانوان شهرستان داراب ۲۲ خرداد ماه امسال در مؤسسه بیت‌الاحزان شهرستان مصیری و بخش آقایان نیز در حرم امامزاده ابوالقاسم (ع) برگزار می‌شود.

موسوی با تاکید بر اینکه ۲۳ خردادماه امسال این مسابقات در ۱۶ شهرستان فارس برپا می‌شود، اضافه کرد: مسابقات شهرستان‌های آباده و اقلید در محل دارالقرآن نور آباده و مسابقات شهرستان‌های بوانات و خرم‌بید نیز در جامعةالقرآن خرم‌بید و مسابقات شهرستان‌های استهبان و نی‌ریز در دارالقرآن امامزاده پیرمراد (ع) استهبان، مسابقات شهرستان رستم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در موسسه بیت‌الاحزان و حسینیه ثارالله (ع)  شهرستان ممسنی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: مسابقات  قرآن شهرستان فسا در حرم امامزاده شاهزاده قاسم(ع)، شهرستان مرودشت و بیضا در دارالقرآن امام خمینی(ره) مرودشت و در شهرستان‌های قیروکارزین، خنج و فیروزآباد در حرم امامزاده سید‌تاج‌الدین محمد (ع) قیر و مسابقات قرآن  بخش آقایان در  اداره اوقاف کازرون و بخش بانوان هم در حرم امامزاده یحیی ۲۴ خردادماه امسال برپا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس تاکید کرد: مسابقات شهرستان شیراز طی روز‌های ۲۳ و ۲۴ خردادماه امسال در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین (ع) میزبان مسابقات آقایان و حرم شاه داعی الی‌الله میزبان مسابقات بانوان است.

موسوی بیان کرد: مسابقات بخش آقایان شهرستان فراشبند در روز ۲۳ خرداد ماه در اداره اوقاف و بخش بانوان در روز ۲۴ خرداد ماه در امامزاده یحیی (ع) و حسینیه سیدالشهدا سروستان برپا می‌شود.

انتهای پیام/ت

برپایی مسابقات قرآن اوقاف در شهرستان‌های فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن تفسیر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فاطمه هاشمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی پاسارگاد در مسابقات دومیدانی رده استانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار دونده، در ماده ۶۰۰ متر در بین ۱۸ شرکت کننده با دریافت حکم قهرمانی و جام مخصوص نایب قهرمانی به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

این رقابت ها با حضور  ورزشکارانی از ۱۵ شهرستان در شیراز برگزار شد .

شهرستان پاسارگاد در شمال فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس