Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:16:10 GMT

رسانه‌ها یاریگر مسئولان در تحقق مطالبات مردم باشند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۱۵۱۱

رسانه‌ها یاریگر مسئولان در تحقق مطالبات مردم باشند

جعفر شرف خانی روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج اظهار داشت: رسانه‌ها براساس رسالت خطیری که بر عهده دارند برای توسعه و پیشرفت جامعه باید یاریگر مسئولان در تحقق مطالبات مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه حرفه‌ای بودن از ویژگی‌های اصلی رسانه است، اظهار داشت: خبرگزاری ایرنا به عنوان مهم‌ترین مرجع برای مردم و مسئولان می‌تواند نقش مؤثری در ایجاد مشارکت‌های مردمی و توسعه استان کردستان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قرار گرفتن مردم در جریان اقدامات و تلاش‌های دولت را از وظایف مهم رسانه‌ها اعلام کرد و افزود: مدیران نیز برای انعکاس عملکردهای خود، باید همکاری خوبی با رسانه‌ها داشته باشند.
شرف خانی با بیان اینکه نقد سازنده همیشه باعث پیشرفت است، اضافه کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها با نقد منصفانه می‌توانند در راستای توسعه استان، مدیران را کمک کنند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان گفت: رسانه‌ها در صورتی که زمین و بسترسازی لازم را برای ارائه مأموریت‌های مسئولان داشته باشند می‌توانند مردم را به همکاری بیشتر با مسئولان در جهت تسریع در امر خدمات رسانی تشویق کنند.

۷۳۴۹/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید استان کردستان سنندج بانکها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شعاعی ظهر پنج‌شنبه در همایش روز شوراها که در سالن همایش‌های غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان بازوان قدرتمند در پیشبرد امور عمل می‌کنند، افزود: این بدان معنی است که مسؤولان نیز باید برای اینکه شوراها کارآیی خود را داشته باشند، یاری‌گر آن‌ها باشند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات جدی دولت، تلاش برای توسعه و آبادانی کشور و نیز رفع مشکلات مردم بوده و تا به امروز گام‌های جدی در این خصوص برداشته است، تصریح کرد: دولت سیزدهم تلاش کرده است تا با توجه به اقتضائات هر سال، در امور مختلف فعالیت داشته باشد.

این مسؤول در ادامه با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، این نام‌گذاری‌ها را بسیار هوشمندانه عنوان کرد و یادآور شد: شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، به همین خاطر با توجه به اهمیت شعار سال باید همه تلاش خود را برای تحقق آن به کار گیریم.

معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای جدی استان در همان روزهای آغازین سال جدید، اهتمام به تحقق شعار سال بود که در این راستا اقدامات قابل توجه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: نمی‌توان شعار سال را محدود به همان سال دانست، بلکه باید همواره مورد تاکید بوده و برای تحقق آن در سال‌های آتی نیز تلاش کنیم.

شعاعی با بیان اینکه با مشارکت دادن مردم در امور به ویژه بخش تولید، شاهد تحقق عدالت اجتماعی نیز خواهیم بود، اضافه کرد: وقتی صحبت از توسعه به میان می‌آید، ناخودآگاه اذهان به سمت توسعه اقتصادی و اعداد و ارقام می‌شود، این در حالی است که نباید از توسعه اجتماعی که اصلی‌ترین شاخص و دارایی نظام است، فاصله بگیریم.

وی یکی از اقداماتی که دولت به جد به دنبال تحقق آن است، به سرانجام رساندن نهضت ملی مسکن دانست و با یادآوری اینکه اهمیت این موضوع به دلیل در ارتباط بودن آن با تولید و معیشت مردم دو چندان است، تصریح کرد: بی‌تردید این نهضت در دل خود جهش تولید را نیز جای داده است، به همین خاطر باید در راستای تحقق شعار سال بکوشیم.

کد خبر 6088489

دیگر خبرها

  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • نماز جمعه سنندج
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران